شناسهٔ خبر: 26182869 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کاشان| دستگاه قضایی در اجرای عدالت و تامین امنیت مصمم است

R7845/P1486/S6,1369/CT11

رئیس دادگستری کاشان گفت: قوه قضائیه بر اساس عدالت با همه اقشار برخورد می‌کند، در پیشگاه عدالت قضایی، گروه‌های سیاسی از هر جناحی تفاوت ندارد و نمونه آن نیز برخورد با مفسدان اقتصادی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سیروس افضلی امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و شهدای قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: در هفته قوه قضائیه امسال نیز مانند سنوات گذشته برنامه‌های متنوعی با هدف پاسداشت این مناسبت تدارک دیده‌ شده است.

رئیس‌ دادگستری کاشان هفته قوه قضائیه را فرصتی مغتنم به منظور معرفی اقدامات، برنامه ها و دستاوردهای دستگاه قضایی شهرستان و سازمان‌های وابسته به مردم شریف کاشان و همچنین ارزیابی عملکرد یکسال گذشته این مجموعه با هدف شناخت نقاط قوت و ضعف آن برشمرد.

افضلی ضمن تجلیل از بردباری، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، اظهارکرد: همه باید قدردان خانواده‌ی شهدا باشیم زیرا آرامش، اقتدار و امنیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی، حاصل ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های مکرم ایشان است.

وی افزود: ادامه دادن راه شهدا وظیفه‌ای برای همگان است و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، کشور را از نفوذ دشمنان ایمن می‌گرداند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت دستگاه قضایی بر مبنای قانون‌گرایی است گفت: قوه قضائیه بر اساس عدالت با همه اقشار برخورد می‌کند، در پیشگاه عدالت قضایی، گروه‌های سیاسی از هر جناحی تفاوت ندارد و نمونه آن نیز برخورد با مفسدان اقتصادی بود.

 افضلی، دیدار با نماینده ولی فقیه ، عطر افشانی مزار مطهر شهدا، دیدار بامردم مسابقه کتابخوانی دیدار با خانواده شهدا و جانبازان بر گزاری نماز وحدت برگزاری نمایشگاه کتاب را از جمله برنامه های این ستاد در جهت بزرگداشت هفته قوه قضائیه عنوان کرد.

انتهای پیام/م

نظر شما