شناسهٔ خبر: 26182805 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح «همگام با کشاورز» در فارس

طرح «همگام با کشاورز» با هدف افزایش کیفیت محصولات کشاورزی در استان فارس اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شکرالله مسکویی مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به فعالیت‌هایی که در نقاط محروم استان فارس توسط اقشار مختلف بسیج انجام می‌شود، گفت: فعالیت‌هایی که تحت عنوان شبکه همگام با کشاورز معرفی می‌شود به منظور مشاوره به کشاورزان و افزایش کیفیت محصولات آنان در روستا‌ها و شهرستان‌های استان فارس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون در ۱۵ شهرستان این طرح اجرا شده است، افزود: در شهر‌های سپیدان، فیروزآباد و آباده نمود بیشتر و بهتری داشته است و این طرح در دیگر شهر‌های استان فارس نیز اجرایی می‌شود.

مسکویی ادامه داد: مهندسان کشاورز و کشاورزان برتر منطقه یک شبکه را تشکیل می‌دهند و در کنار هم به بررسی مشکلات و زمینه‌های کشاورزی در یک منطقه می‌پردازند و در واقع از صفر تا صد کشت یک محصول را با کشاورزان همراه هستند.

وی با بیان اینکه متولی اجرای این طرح بسیج مهندسان کشاورزی است که بسیج سازندگی نیز در این راه همکاری دارد، بیان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی و بررسی موانع تا رسیدن به یک محصول با کیفیت از جمله ویژگی‌های این طرح است.

مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس با بیان اینکه خروجی این طرح افزایش کیفی محصولات کشاورزی است، تصریح کرد: این طرح با همراهی جهاد کشاورزی استان انجام می‌شود.
انتهای پیام/ر

طرح « همگام با کشاورز» در شیراز

نظر شما