شناسهٔ خبر: 26182691 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

با ما آینده را شروع کنید

شماره هشتم «خودروامروز» دیجیتال منتشر شد

عصر خودرو- شماره هشتم «خودروامروز» دیجیتال با هدف انتشار نشریه ای با رویکرد نوین و امکان مشاهده ویدیو و مطالعه مطالب در قالب یک فایل دیجیتال منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، هفته نامه خودروامروز در دوازدهمین سال انتشار در روزنامه فروشی های سراسر کشور، هشتمین شماره از نسخه دیجیتال با رویکردی جدید و امکاناتی فراتر از متن را منتشر کرد. با افزایش رونق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در کشور و لزوم ارائه نشریه ای متفاوت با امکانات بیش تر در راستای ارائه محتوای خودرویی به سبکی نوین، از ابتدای سال نسخه دیجیتال این نشریه هر هفته به موضوعی خاص اختصاص دارد به صورت دیجیتال منتشر می شود. هم‌اکنون شماره هشتم این نشریه برای دانلود به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار دارد.
هشتمین شماره نشریه «خودروامروز» دیجیتال به مطالب تخصصی در زمینه موتورسیکلت و دوچرخه اختصاص دارد. این نشریه دیجیتال به مخاطبان امکان مشاهده لینک های درج شده را می دهد و به همین منظور نماد هایی در کنار مطالب قرار دارد که با کلیک بر روی آن ها به صفحات مورد نظر در وبسایت عصرخودرو منتقل خواهید شد.
از مهمترین عناوین هشتمین شماره «خودروامروز» دیجیتال می توان به مصاحبه اختصاصی خودروامروز با رحیم خداپسند مدیرعامل کویرموتور و حمید قاسمی مدیرعامل جهان‌رو، بررسی مهمترین خبر های موتورسیکلتی ایران و جهان، مقایسه 6 موتورکراس برتر دنیا در سال 2018، حقایقی از دنیای موتورسیکلت های هارلی‌دیویدسون، بررسی شش نسل هوندا گلدوینگ، پرونده ای برای روند طرح انژکتوری شدن پیشرانه موتورسیکلت های داخلی، آخرین لیست قیمت انواع موتورسیکلت، تست و بررسی تخصصی Yamaha XTZ 660 Ténéré و چندین مطلب خواندنی دیگر اشاره کرد.
برای دانلود هشتمین شماره «خودروامروز» دیجیتال روی "این لینک" کلیک کنید.

 

دانلود با کیفیت

نظر شما