شناسهٔ خبر: 26182474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل زندان های آذربایجان شرقی تاکیدکرد:

ضرورت همکاری و تعامل بیشتر با ستاد دیه آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرکل زندان های آذربایجان شرقی به ضرورت همکاری و تعامل بیشتر با ستاد دیه آذربایجان شرقی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، خشایار جمشیدی روز دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی زندان های استان با بیان اینکه امروز نگاه این مجموعه خدمت و تلاش صادقانه و خالصانه در خدمات رسانی به زندانیان و خانواده های آنان و افرادی که دچار آسیب های اجتماعی شده اند، می باشد، گفت: این کار صرفا' جهت رفع مسئولیت نیست و در جهت رضای خدا انجام می گیرد.

وی از روسای زندان ها خواست تا همکاری و تعامل بیشتری را با ستاد دیه آذربایجان شرقی داشته باشند و سعی کنند تمامی آزادی زندانیان جرایم غیرعمدی را از طریق ستاد دیه استان انجام دهند.

وی، کاهش جمعیت کیفری را جزو اولویت های اصلی سازمان زندان ها برشمرد و همکاری مطلوب مسئولین قضایی استان در این امر را موجب پیشبرد این هدف مهم ارزیابی کرد.

جمشیدی توجه به آسیب های داخل زندان را مهم برشمرد و افزود: مبارزه جدی با ورود مواد مخدر به زندان ها، کشف مواد در مبادی ورودی و لزوم بازرسی های دقیق و سرکشی های مستمر از داخل بندها باید به صورت مستمر انجام پذیرد تا شاهد هیچ گونه آسیبی در داخل زندان ها نباشیم.

وی ایجاد انگیزه برای کارکنان را از عوامل اصلی در پیشبرد اهداف سازمانی عنوان کرد و گفت: قبل از اینکه دنبال راهکار برای درمان بی‌انگیزگی کارکنان باشیم باید علل این فقدان روحیه کاری را پیدا کنیم و بعد با یک رویکرد مناسب این بی‌انگیزگی را از بین ببریم.

نظر شما