شناسهٔ خبر: 26181979 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

نحوه انتخاب لباس های کلوش برای خانم های کوتاه قد

لباس کلوش برای خانم های کوتاه قد ، خانم های ریزنقش و کوتاه قد با این روش ها می توانند بدون ترس از لباس های کلوش استفاده کنند!

صاحب‌خبر -
لباس کلوش برای خانم‌های کوتاه قد | اگر شما خانمی کوتاه قد و ریزنقش باشید احتمالا مدام شنیده اید که نباید از مدل لباس‌هایی که به بدن حجم اضافه می‌کنند استفاده کنید تا مبادا به نظر برسد در دریایی از پارچه شناور شده اید! ولی بیشتر از هر چیز خودتان نسبت به پوشاک انتخابی خود دقیق عمل کنید، مهمترین چیز این است که در حین خرید لباس‌های دارای کلوش، به جزئیات آن‌ها توجه کنید. به گزارش پرشین وی یک کمربند جذب می‌تواند تا حد زیادی حجم دامن کلوش را بگیرد و یا یک دوخت و ساسون در محل بسیار مناسب می‌تواند هیکل شما را بلندتر نشان دهد و همچنین اگر شما از یک یقه جذب و بسته استفاده کنید، بالاتنه خود را بهتر نشان خواهید داد.

نحوه انتخاب لباس های کلوش برای خانم های کوتاه قد
نحوه انتخاب لباس کلوش برای خانم‌های کوتاه قد

دیگر نکات مربوط به نحوه پوشیدن لباس‌های کلوش را بخوانید تا شما نیز بتوانید به بهترین شکل ممکن از این نوع لباس برای برازنده‌تر نشان دادن اندامتان استفاده کنید. برای شروع و همچنین داشتن ایده درمورد نحوه انتخاب آیتم‌های مناسب پنج نمونه از سبک لباس‌های کلوش از شلوار گشاد گرفته تا دامن کلوش در این مطلب معرفی شده است تا شما را در انتخاب بهتر یاری کند.


شلوار گشاد این مدل شلوار از آن نوع لباس‌های حجم دار است که نه تنها مانعی برای شما ندارد بلکه چند سانتی متر به قد شما اضافه کرده و در عین حال بسیار شیک به نظر خواهد رسید.



مدل شلوار گشاد مناسب خانم‌های قد کوتاه

بلوز پلیسه دار یک یقه نواری (چیزی مشابه با یقه پیراهن‌های مردانه) می‌تواند بالاتنه شما را بلندتر نشان دهد، در عین حال حجم یقه پلیسه‌ای می‌تواند یک ظاهر خوب بسازد.



انتخاب لباس کلوش بدون بزرگ نشان دادن بدن

دامن شلواری انواع مختلف دامن شلواری با حجم زیاد پارچه به کار رفته در آن ها، معمولا برای خانم‌های ریزنقش و کوتاه قد ترسناک است. ولی مدل دامن شلواری کمربلند برای برازنده شدن به یک هیکل کوچک تضمین شده است. (فاق بسیار بلند که کمر را بپوشاند)


نکات مهم در انتخاب لباس‌های حجیم برای کوتاه قد‌ها

پیراهن کلوش همه به یک دست لباس کلوش و یا به شکل حرف A. نیاز دارند. برای نمونه این سبک لباس با آستین بلند، اندام شما را بلند‌تر نشان می‌دهد و در عین حال بدن را زیباتر نشان خواهد داد.



چطور با لباس‌های کلوش چاق به نظر نرسیم

دامن میدی (قد متوسط) کلوش خانم‌های قد کوتاه می‌توانند به سادگی از دامن میدی استفاده کنند، بنابراین بد نیست که یک دامن چرم و جذاب را انتخاب کنید. کمر کاملا مشخص این دامن، حجم کلوش این دامن را کاهش داده و در عین حال دوخت به شکل پانل، چشم‌ها را از بالا به پایین حرکت داده و در نتیجه از دید بصری و پا‌ها را بلندتر نشان می‌دهد.
منبع: پرشین وی

نظر شما