شناسهٔ خبر: 26181849 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران:

قدرت و توان دفاعی کشور باعث افزایش امنیت می شود

تهران – ایرنا – فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران گفت: قدرت و توان دفاعی کشور باعث افزایش ضریب امنیت می شود و ایران این قدرت و توان دفاعی را با هیچ ابرقدرتی به مذاکره نمی نشیند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، سردار سید محمدتقی شاهچراغی روز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه پاکدشت که در کانون شهدای این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: امروز ایران اسلامی با وجود آن که در منطقه ای پر از تنش واقع شده ، به دلیل برخورداری از توان دفاعی بالا از ضریب امنیت بالایی برخوردار است.
وی گفت : هر چه میزان توان دفاعی کشور بالا باشد ، به همان اندازه امنیت نیز از ضریب بالاتری برخوردار است بنابراین، این توان با هیچ ابرقدرتی قابل مذاکره نیست.
وی بیان کرد: یکی دیگر از مؤلفه های ارتقاء امنیت کشور ، حضور و پشتیبانی ملت است ، مردمی که در تمامی برهه های حساس در صحنه های انقلاب حضور داشتند و باهوشیاری تمامی توطئه های استکبار را خنثی کردند.
شاهچراغی بیان کرد: در صدر اسلام ، خلافت مسلمین زمانی به حضرت علی(ع) تحویل داده شد که مردم به بلوغ فکری رسیدند و این امر در زمان انقلاب اسلامی نیز نمود پیدا کرد و مردم با علم و آگاهی بر لزوم افزایش قدرت ، اداره کشور را به ولی فقیه تحویل داد و این مهم باعث شد که امروز ایران اسلامی به چنان قدرتی دست پیدا کند که هیچ ابرقدری تاب مقاومت در برابر آن را پیدا نکند.
وی تأکید کرد: جهانیان به روشنی دیده اند که وقتی اراده ملت ما بر دفاع از ارزش های اسلامی استوار می شود ، هیچ دشمنی یارای مقابله با آن را ندارد و این امر موجب افزایش اقتدار و عزت ایران اسلامی می شود.
در این مراسم سرگرد مجید درویش به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان پاکدشت معرفی و از زحمات سرهنگ سعید موسی پور تقدیر شد.
پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.
تهرام/7254//1348

نظر شما