شناسهٔ خبر: 26181526 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

فخرفاطمی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو مطرح کرد

کمبود امکانات آزمایشگاهی در رشته‌های مهندسی دانشگاه آزاد بجنورد/ کادر پژوهشی قوی در دانشگاه مستقر است

دبیر انجمن علمی مهندسی برق دانشگاه آزاد بجنورد گفت: دانشگاه آزاد بجنورد سطح علمی خوبی دارد؛ اما کمبود امکانات بخصوص در رشته‌های مهندسی خیلی شدید است؛ به عنوان مثال آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها از امکانات بالایی برخوردار نیستند.

صاحب‌خبر -

مهدی فخرفاطمی، دبیر انجمن علمی مهندسی برق و مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: در خصوص سطح دانشگاه آزاد بجنورد از نظر اساتید همواره دو بحث وجود دارد. اول بار علمی خود استاد است و دیگری نحوه انتقال آن علم. مسئله‌ای که در دانشگاه آزاد دیده می‌شود ضعف در انتقال محتواست؛ یعنی اساتید در طریقه تدریس ضعف دارند؛ هرچند که از نظر بار علمی عموما خوب هستند.
 
فخرفاطمی ادامه داد: دانشگاه آزاد نسبت به دانشگاه‌های دیگر استان و با توجه به بودجه‌ای که دریافت می‌کند، از سطح نسبتا خوبی برخوردار است. دانشگاه آزاد سال گذشته توانست رتبه اول را در نمایشگاه پژوهش در بین دانشگاه‌های استان کسب کند که این نشان از سطح علمی مناسب این دانشگاه در استان دارد.
 
دبیر انجمن علمی مهندسی برق و مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد بجنورد گفت: دانشگاه سطح خوبی دارد؛ اما کمبود امکانات مخصوصا در رشته‌های مهندسی خیلی شدید است؛ به عنوان مثال آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها از امکانات و تجهیزات بالایی برخوردار نیستند. به عنوان مثال رشته مهندسی برق آزمایشگاه بدی ندارد، اما تجهیز نیست.

وی افزود: در دانشگاه آزاد انجمن‌های علمی فعالیت خوبی دارند. همچنین تعداد اعضای هیئت علمی برای رشته‌ها مناسب است.

فخر فاطمی در پایان گفت: دانشگاه آزاد بجنورد در سطح خودش جایگاه خوبی دارد. یکی از نقاط قوت دانشگاه آزاد بجنورد کادر پژوهشی این دانشگاه است. این بخش همواره پشتیبان دانشجو بوده و در برگزاری انواع کارگاه‌ها حمایت‌های لازم را داشته است.

نظر شما