شناسهٔ خبر: 26181196 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طرح بزرگ ارتقا ایمنی موتورسواران در اصفهان آغاز شد

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور اصفهان از آغاز طرح ارتقا ایمنی موتورسواران و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای آنان خبر داد .

صاحب‌خبر -

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سروان پیام خلیلیان اظهار داشت: طرح ارتقا ایمنی موتورسواران با هدف کاهش سوانح ناشی از تردد با موتورسیکلت و تشویق راکبان موتورسیکلت به استفاده از کلاه ایمنی در اصفهان آغاز شد.

وی افزود: در این طرح موتورسیکلت سواران متخلف به حضور در کارگاه‌های آموزشی که در روزهای یکشنبه، سه ‌شنبه و پنجشنبه هر هفته برگزار می‌شود، فراخوانده می شوند و پس از حضور در این کارگاه‌های آموزشی و آشنایی با موارد ایمنی تردد و لزوم استفاده از کلاه ایمنی، موتورسیکلت خود را تحویل می‌گیرند. 

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور اصفهان گفت: براین اساس هر نفر یک بار در کلاس‌ها شرکت می‌کند و برای بار دوم در صورت وقوع تخلف، موتورسیکلت وی توقیف می‌شود.

وی با اشاره به حضور 50 نفر در نخستین روز از برگزاری این کلاس‌ آموزشی بیان کرد: در نخستین روز از اجرای طرح، 50 نفر در رده سنی 18 تا 38 سال در کلاس آموزشی ویژه موتورسواران شرکت  داشتند و پس از پایان کلاس، 100 درصد شرکت کنندگان به تهیه کلاه ایمنی اقدام کردند.

خلیلیان گفت: محل برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه موتورسواران در بوستان پروین ابتدای خیابان شیخ طوسی و بوستان قلمستان واقع در خیابان امام خمینی (ره) درنظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/م

نظر شما