شناسهٔ خبر: 26180859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیت الله طبرسی:

رهبر انقلاب تنها و بهترین شخص برای مدیریت نظام اسلامی هستند

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب به طور حتم تنها و بهترین شخص برای رهبری و مدیریت نظام پس از امام راحل بودند و امروز نیز خبرگان ملت بر همان عقیده و آراء هستند.

صاحب‌خبر -

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به 29 سال زعامت رهبری به نقش محوری و برجسته ایشان در پیشرفت و تعالی انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: پیشرفت های امروز کشور مرهون هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری در دهه های اخیر است.

وی با بیان این که جامعه اسلامی باید قدردان وجود چنین نعمت الهی در جامعه اسلامی باشند، افزود: امروز در بسیاری از کشورها عدم وجود یک رهبر آگاه، مدبر و بصیر جامعه را در مسیر سقوط و سراشیبی سوق داده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که مقام معظم رهبری تنها فردی هستند که کاملاً در مسیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حرکت می کنند، خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله خامنه ای به طور حتم تنها و بهترین شخص برای رهبری انقلاب اسلامی پس از امام راحل بودند و امروز نیز خبرگان ملت بر همان عقیده و آراء هستند.

آیت الله طبرسی با بیان این که مقام معظم رهبری با مدیریت صحیح و امام گونه خود انقلاب را از بحران و مشکلات بسیاری رهایی دادند، تصریح کرد: ایشان با نگاه جامع خود نسبت به اوضاع جهان و منطقه، بهترین تصمیمات را برای اداره و مدیریت ایران اسلامی به کار گرفتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که هیچ فردی همانند ایشان نمی توانست این گونه انقلاب و نظام اسلامی را هوشمندانه مدیریت کند، خاطرنشان کرد: عزت و عظمت امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف را مرهون مدیریت صحیح و انقلابی مقام معظم رهبری در 29 سال اخیر هستیم.

امام جمعه ساری با اشاره به این که هجمه های گسترده دشمنان علیه جایگاه ولایت و رهبری، این تلاش های مذبوحانه را نشان دهنده موفقیت ایشان در مدیریت صحیح نظام اسلامی دانست و بیان داشت: بیشترین هجمه های دشمن علیه جایگاه رهبری است و تلاش می کنند تا این جایگاه و عمود خیمه نظام را تضعیف کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امام خمینی(ره) هوشمندانه فرمودند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به انقلاب و نظام آسیبی وارد نشود، گفت: دشمن به خوبی می داند برای ضربه زدن به نظام ابتدا باید رأس نظام یعنی ولایت فقیه را تضعیف کند به همین دلیل همه تیرها به این سمت است.

آیت الله طبرسی، مدیریت سیاسی و اقتصادی مقام معظم رهبری در 29 سال اخیر را موجب پشت سر گذاشتن کشور از بحران های سیاسی و اقتصادی دانست و تصریح کرد: اگر مسؤولان و مدیران کشور مطالبات مقام معظم رهبری در این دو بخش مهم را دقیق و صحیح انجام دهند به هیچ وجه کشور با مشکلات سیاسی و اقتصادی روبرو نخواهد شد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که طرح موضوع اقتصاد مقاومتی که چند سالی است از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان شده بهترین راه حل برای برون رفت از مشکلات اقتصادی است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن تلاش می کند تحریم ها را به بهانه های واهی علیه ایران اسلامی تشدید کند مسأله اقتصاد مقاومتی تنها راه برای عبور از این مرحله دشوار است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که رهبر انقلاب با نامگذاری سال جدید نیز به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی مسیر روشنی را پیش روی مسؤولان کشور قرار دادند، بیان داشت: سیاست گذاری های کلان مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد باید به طور جدی از سوی مسؤولان کشور اجرایی شود تا شاهد برون رفت کشور از هجمه های اقتصادی دشمن باشیم.

امام جمعه ساری با اشاره به این که رهبری نظام در مسائل مهم سیاسی کشور نیز همواره هوشمندانه در جهت حفظ منافع ملی ایران اسلامی تصمیم گیری کردند، خاطرنشان کرد: به طور نمونه در جریان فتنه 88 مدیریت صحیح ایشان کشور را از یک بحران جدی نجات داد و آرامش را به کشور بازگرداند.

آیت الله طبرسی با بیان این که مدیریت مقام معظم رهبری در مسائل سیاسی کشور همواره راهگشا و تعیین کننده بوده است، گفت: در جریان مذاکرات هسته ای نیز ایشان در همان ابتدای آغاز مذاکرات نسبت به بدعهدی های آمریکا هشدارهای لازم را داده بودند و همواره تأکید می کردند که به این مذاکرات خوشبین نیستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین به تصمیم قاطع اخیر ایشان در موضوع هسته ای اشاره کرد و افزود: تأکید ایشان به سازمان انرژی اتمی بر رساندن توانمندی هسته ای تا 190 هزار سو نیز جلوه دیگری از قاطعیت و هوشمندی مقام معظم رهبری در برخورد با مسائل کلان سیاسی کشور است.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره مدافع منافع ملی بوده اند، خاطرنشان کرد: مهم ترین دغدغه ایشان رفاه عمومی، پیشرفت انقلاب و نظام اسلامی و کاهش مشکلات و دغدغه های مردمی بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در برابر زیاده خواهی های دشمنان به ویژه آمریکا با اقتدار ایستادند و از انقلاب و نظام اسلامی دفاع و حراست کردند، افزود: امروز نیز دشمنان به ویژه آمریکایی ها ولایت فقیه را سدی در برابر توطئه و نفوذ خود در کشورمان می دانند./۹۵۰/پ203/ب1

نظر شما