شناسهٔ خبر: 26180767 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان| آذری: اگر حمایت هیئت مدیره نبود شاید نمازی انتخاب نمی‌شد

R41346/P1336/S6,51/CT11

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: اگر حمایت اعضای هیئت مدیره نبود شاید روند انتخاب مربی تغییر می‌کرد، اما حمایت‌های آنها سبب شد تا یکی از علمی‌ترین مربی‌های جوان را به عنوان سرمر

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سعید آذری بعدازظهر امروز (دوشنبه) در مراسم معارفه و نشست خبری سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانم که به حاضران در این نشست و تمام کسانی که تلاش کردند تا ذوب‌آهن در کنار باشگاه‌های دیگر به یکی از بهترین باشگاه‌های ایران تبدیل شود، خیر مقدم بگویم.

وی افزود: چیزی که همه ما را در چنین مراسمی دور هم جمع می‌کند، یک رویداد بزرگ جهانی است که این روزها در جریان است و همه انسان‌هایی که به ورزش علاقه‌مند هستند، جذب این ورزش زیبا شده‌اند که چیزی جز فوتبال نیست. در واقع فلسفه فوتبال انسان‌دوستی است. فکر نمی‌کنم ورزشی ابداع شود که همه دنیا را این چنین جذب کند و فوتبال زبان مشترک تمام انسان‌ها است.

آذری ادامه داد: خوشحالم که به عنوان نماینده باشگاه ذوب‌آهن که از 24 سال پیش تا کنون در این باشگاه بوده‌ام و جامه خدمت به ذوب‌آهن پوشیده‌ام، امروز اینجا هستم و افتخار بزرگی برای من است که به عنوان نماینده باشگاه ذوب‌آهن، سر مربی موفق و جدیدمان را به شما معرفی کنم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: مخترعین فوتبال فکر نمی‌کردند ورزشی را ابداع کنند که همه دنیا را به خود جذب کند و تبدیل به یک زبان بین‌المللی مشترک شود. خوشحالم که به عنوان نماینده ذوب‌آهن جامه خدمت پوشیده و افتخار بزرگی برای من است که به عنوان نماینده باشگاه و شرکت ذوب‌آهن امروز مربی موفق و جدیدمان را به شما معرفی کنم.

وی افزود: اگر امروز اینجا هستیم عوامل مختلفی در آن دخیل بوده است، از جمله ساختار شرکت ذوب‌آهن به عنوان صنعت مادر و در حال حاضر در خاورمیانه جزء صنایعی است که قابل بررسی و قابل ملاحظه است. دومین عامل و عنصر موفقیت باشگاه ذوب‌آهن ساختار قدرتمند هیئت مدیره این باشگاه است و طی همه دوره‌هایی که ذوب‌آهن به شکل هیئت مدیره‌ای اداره می‌شده، انسان‌هایی فرهیخته در آن حضور داشته‌اند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اضافه کرد: آن‌ها کنترل باشگاه را در دست داشته‌اند و سبب شد تا ذوب‌آهن در 50 سال گذشته همیشه در سطح یک ورزش باشد. امروز هم هیئت مدیره باشگاه دارای قدرتمندترین افراد در سطح سازمان‌های ورزشی است.

وی تصریح کرد: حضور شهنازی در رأس کادر مدیریت باشگاه برای ما یک افتخار است و در سراسر جهان تنها ارگان ورزشی رسمی که وجود دارد کمیته المپیکی است که شهنازی در آن حضور دارد و این برای باشگاه یک افتخار به شمار می‌رود. باشگاه ذوب‌آهن نیروی متخصص بسیار خوبی در خود دارد.

آذری بیان کرد: به نمازی‌زاده همان ابتدا گفتم که همه بچه‌های باشگاه ذوب‌آهن تحصیل کرده و یا قهرمان رشته‌های ورزشی هستند. یکی دیگر از عوامل موفقیت باشگاه ذوب‌آهن حضور نیروی انسانی کارآمد عاشق ذوب‌آهن است که در باشگاه پرورش یافته‌اند.

وی گفت: بازیکنانی مانند حدادی‌فر ساخته و پرداخته این باشگاه هستند و ما می‌توانیم ادعا داشته باشیم بهترین نیروی انسانی را در عرصه ورزش کشور داریم. یکی دیگر از این ارکان موفقیت ذوب‌آهن داشتن هواداران فرهیخته و فرهنگی و همراه است و علیرغم اینکه در برخی مواقع حضورشان کمتر حس شده اما در روزهایی که نیاز داشتیم در سرما و گرما حضور داشته‌اند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: دلایل مختلفی برای انتخاب نمازی داشته‌ایم، اما این را با جرات اعلام کنم که اگر حمایت اعضای هیئت مدیره نبود شاید روند انتخاب مربی تغییر می‌کرد، اما حمایت‌های هیئت مدیره سبب شد تا یکی از علمی‌ترین و فنی‌ترین مربی‌های جوان را به عنوان مربی انتخاب کنیم و به بازی منطقی امیدوار باشیم.

وی افزود: اگر سال گذشته موفق بوده‌ایم حمایت‌های بی دریغی در سطح استان صورت گرفت. امروز فوتبال در ارتباط با مسائل اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت مردم فعال بوده و شاید یکی از وظایف اصلی باشگاه این است که بتواند مردم را شاد کند.

آذری خاطرنشان کرد: امروز با فوتبال می‌توانیم به مردم نشاط بدهیم، جوی که پس از پیروزی برابر مراکش ایجاد شد در 10 سال گذشته بی‌نظیر بود و زمانی که هموطنان با آغوش باز پیروزی را جشن می‌گیرند، نشان می‌دهد هیچ چیز مانند فوتبال نمی‌تواند آن‌ها را خوشحال کند، انتظار می‌رود در باشگاه ذوب‌آهن نیز این مسائل ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به داشتن نیروی انسانی فوق‌العاده در باشگاه مدعی می‌شویم که در ذوب‌آهن طی 5 سال گذشته مربیان ما موفق‌ترین مربیان کشور بوده‌اند و برای نمازی‌زاده و همکارانش آرزوی توفیق دارم و انتخاب ایشان انتخابی تخصصی و بر پایه خرد و دانش جمعی بوده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن بیان کرد: از کسی که 15 سال در ذوب‌آهن به عنوان بازیکن، کاپیتان و بزرگ‌تر تیم زحمت کشیده است، تشکر می‌کنم و وظیفه دارم به عنوان یک همکار از تلاش‌های مهدی رجب‌زاده تشکر کنم که امروز در قالب مربی در خدمت تیم ذوب‌آهن است.

وی گفت: امروز در بسیاری از باشگاه‌های جهان مانند آث میلان و رم مربیان بسیاری تربیت شده‌اند و ما نیز این بازیکن ارزشمند به عنوان مربی انتخاب می‌کنیم.

انتهای پیام/ ت

نظر شما