شناسهٔ خبر: 26180068 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون فرهنگی دانشگاه تهران خبر داد

فراخوان شرکت در یازدهمین دوره جشنواره ملی حرکت

معاونت فرهنگی دانشگاه تهران دستورالعمل اجرایی یازدهمین دوره جشنواره ملی حرکت «ویژه فعالیت‌ها و دستاوردهای علمی دانشجویان» را ابلاغ کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، معاونت فرهنگی دانشگاه تهران دستورالعمل اجرایی یازدهمین دوره جشنواره ملی حرکت «ویژه فعالیت‌ها و دستاوردهای علمی دانشجویان» را ابلاغ کرد.

انجمن‌های علمی دانشجویی، گروه‌های دانشجویی و دانشجویان به‌صورت انفرادی می‌توانند آثار خود را با توجه به دستورالعمل اجرایی این جشنواره حداکثر تا تاریخ ۲۰ تیر ۱۳۹۷ به ایمیل اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به آدرس cultural@ut.ac.ir ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، هر انجمن علمی حداکثر در 2 حوزه از حوزه‌های رقابتی جشنواره- انجمن علمی برتر، فعالیت خلاقانه، نشریه، مسابقه، محتوای دیجیتال، کتاب، اختراع، کارآفرینی و بخش ویژه و  هر گروه دانشجویی تنها در یک حوزه از حوزه‌های رقابتی محتوای دیجیتال- کتاب، اختراع، کارآفرینی و بخش ویژه- می‌تواند شرکت کند.

همچنین هر فرد (دانشجو) تنها در یک حوزه از حوزه‌های محتوای دیجیتال- کتاب، اختراع، کارآفرینی و بخش ویژه شرکت داده می‌شود و  در حوزه رقابتی انجمن علمی برتر، با توجه به شرایط اختصاصی بند (الف) دستورالعمل لازم است گزارش در فرمت Word با حداکثر حجم ۳۰ مگابایت تهیه شود.

بنابراین در هریک از حوزه‌های رقابتی- فعالیت خلاقانه، مسابقه، کتاب، اختراع، کارآفرینی و بخش ویژه- شرکت کنندگان باید فقط یک فعالیت خود را در قالب یک اینفوگرافی با حداکثر حجم ۱۵ مگابایت اندازه A1 آماده و ارسال کنند.

بر همین اساس، آماده‌سازی گزارش‌ها با توجه به فرم‌های داوری و فعالیت‌های گزارش‌شده در فاصله زمانی اول خرداد ۱۳۹۶ تا اول خرداد ۱۳۹۷ از دیگر شرایط شرکت در مسابقات است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه http://cultural.ut.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما