شناسهٔ خبر: 26179875 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیریت خانه احزاب ایلام به اصلاح طلبان رسید

ایلام - ایرنا - با برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای اجرایی خانه احزاب استان ایلام، محمدرضا ناصری شوهان از فراکسیون اصلاح طلبان به عنوان رئیس این خانه به مدت یک سال انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، انتخابات هیات رئیسه شورای اجرایی خانه احزاب استان ایلام امروز دوشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و اعضای شورای اجرایی برگزار شد.
سرپرست روابط عمومی استانداری ایلام در خصوص نحوه برگزاری این انتخابات به خبرنگار ایرنا گفت: پس از پایان رای گیری و با اکثریت آراء محمدرضا ناصری شوهان (اصلاح طلب) به عنوان رئیس، نصرت‌الله حیدری (اصولگرا) به عنوان نائب‌ رئیس اول و اقبال اسماعیلی (اعتدالگرا) به عنوان نائب رئیس دوم خانه احزاب استان ایلام انتخاب شدند.
آیت قیصربیگی افزود: همچنین علی رشیدی (اصلاح‌طلب) و فریده الیاس پوریان (اصولگرا) به ترتیب به عنوان منشی و خزانه دار خانه احزاب برگزیده شدند .
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به مباحث احزاب سیاسی داشته است، یادآور شد: در حال حاضر 52 حزب و دفتر در استان ایلام فعالیت می کنند که 28 حزب از این تعداد در دولت تدبیر و امید مجوز فعالیت دریافت کرده اند و روند صدور مجوز 6 حزب دیگر در حال انجام است .
سرپرست روابط عمومی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: خانه احزاب استان ایلام طی مراسمی با حضور مقامات استانی و ملی 23 اردیبهشت ماه در محل سالن فرهنگسرای جوان واقع در میدان میلاد شهر ایلام افتتاح شد.
3032/6119

نظر شما