شناسهٔ خبر: 26178955 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

نماینده آیت الله سیستانی در اروپا:

رسانه‎های فتنه‎آفرین درصدد مخدوش کردن عقاید و فساد اخلاق جوانان هستند

ابنا

حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری نماینده آیت الله سیستانی در اروپا گفت: رسانه‎های فتنه‎آفرین درصدد مخدوش کردن عقاید و فساد اخلاق جوانان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری نماینده آیت الله العظمی سیستانی در اروپا به مناسبت ماه مبارک رمضان در جمع شیعیان لندن سخنرانی کرد.

وی در این مراسم گفت: عید مناسبت عظیم و فرصت بزرگی جهت پاکسازی دل و تزکیه روح و تسامح و محبت و دیدار با دیگران به شمار می آید.

حجت الاسلام کشمیری از مسلمانان ساکن کشورهای غربی خواست ایام عید را مناسبتی برای بیان چهره اسلام اصیلی قرار دهند که بر تحکیم ارزش تسامح و همزیستی و مبارزه با تعصب و کینه توزی استوار است.

وی افزود: ما در ماه مبارک رمضان به طاعت و عبادت و قرائت قرآن و کارهای نیک پرداختیم و باید از آنها در سایر روزها و ماه های سال محافظت کنیم.

نماینده آیت الله سیستانی نسبت به فتنه آفرینی رسانه های معاند و کینه توز هشدار داد و تصریح کرد: این رسانه ها به شدت تلاش می کنند تا عقاید ما را مخدوش، اخلاق جوانان را فاسد و رفتارهای زشت و ناپسند را میان خانواده ها گسترش دهند.

وی تصریح کرد: جوانان در این ماه مبارک آموختند که از وقت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند، وقتی را به عبادت و مناجات و استغفار و دعا اختصاص دهند، با قرآن کریم ارتباط محکمی داشته باشند، به مساجد بروند، نماز جماعت برگزار کنند، به نظم و انضباط فردی و اجتماعی پایبند بمانند و با دیگران تعامل خوبی داشته باشند.

حجت الاسلام کشمیری ادامه داد: مسلمانان در غرب باید نقش پویایی در آشنایی جوامع غربی با رسالت محبت و صلح اسلام که در قرآن کریم بر آن تأکید شده است، داشته باشند.

وی اظهار داشت که این مساله سبب می شود تا چهره تقلبی و نادرست از اسلام که توسط گروه های تکفیری منتشر می شود، در ذهن ساکنان این جوامع زدوده شود.

نماینده آیت الله سیستانی تأکید کرد که رسانه های فتنه آفرین درصدد گسترش اخلاق با هدف تخریب اخلاق و ویرانی کانون خانواده و مبارزه با فضیلت ها و گسترش فساد و فروپاشی خانواده ها هستند.

..............

پایان پیام / 326

نظر شما