شناسهٔ خبر: 26178904 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

حمزه امینی: مسئولان وعده سر خرمن می‌دهند

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در خانه ملت با انتقاد از وعده سر خرمن مسوولان گفت: با وعده‌های بیهوده عده‌ای از مردم به نظام بدبین می‌شوند.

صاحب‌خبر -
به گزارش نامه نيوز، سیدحمزه امینی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی هشترود اظهار داشت: مردم همچنان امیدوارند، اما مسوولان وعده سر خرمن می‌دهند.

عضوکمیسیون اجتماعی مجلس افزود: برخی مردم از لحاظ معیشت مشکل دارند و دنبال کار هستند، عده‌ای مملکت را به جناح بازی می‌کشانند و به جناح بازی مشغولند و به فکر مردم نیستند.

وی با بیان اینکه باید از روزی ترسید که حاشیه نشین‌ها به خیابان‌ها بیایند، افزود: با وعده‌های بیهوده عده‌ای از مردم به نظام بدبین می‌شوند.

نماینده مردم هشترود در مجلس گفت: متاسفانه هشترود به نقطه کور دولت افتاده و هیچ‌گونه توجهی به این شهرستان نمی‌شود. ِ

امینی تصریح کرد: نمی‌دانم بنده چون در لیست امید نیستم به خاطر این به منطقه توجه نمی‌شود یا مسئله چیز دیگری است، اما اعلام می‌کنم من زیر پرچم هیچ جناحی نرفته و نخواهم رفت.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت عمرانی شهرستان وخیم است و مدیران‌کل هم به منطقه بیش از پیش بی‌توجهی می‌کنند.

نماینده مردم هشترود در مجلس یادآور شد: مسیر جاده مراغه به چاراویماق و هشترود اسفبار است و هر از چند گاهی شاهد تصادف و جان باختن عده‌ای مردم بی‌گناه هستیم.

وی خواستار تعریض جاده دامناب به شهر هشترود و آزاد راه پیامبر اعظم (ص) و لایروبی رودخانه شهر چایی که از داخل شهر می‌گذرد، شد و گفت: متاسفانه بوی تعفن مردم را اذیت می‌کند و باعث بروز امراض واگیر بین همشهریان می‌شود.

امین امینیان فرماندار هشترود نیز در این جلسه از اختصاص ۲۲۰ میلیارد ۱۸ میلیون ریال برای ۹۰ پروژه در سال ۹۷ خبر داد و گفت: از این مبلغ ۱۵۵ میلیارد و ۴۳ میلیون ریال برای ۳۱ پروژه توازن منطقه‌ای و مابقی برای اعتبارات استانی در نظر گرفته شده است.



نظر شما