شناسهٔ خبر: 26178890 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

دهها فقره سرقت در کارنامه سیاه مهندس برق!

قدس انلاین : فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری مهندس برق که به مواد مخدر اعتیاد دارد و مرتکب ده‌ها فقره سرقت شده است، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار قدس انلاین ،  سرهنگ «اکبر آقابیگی» گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی وسایل داخل خودروهای سواری پژو 206 در محدوده بلوار هاشمیه، پیروزی، هفت تیر و منطقه قاسم‌آباد مشهد، دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع به سرکلانتری‌های چهارم و پنجم پلیس مشهد صادر شد.

وی افزود: تیم‌های دایره تجسس کلانتری هفت تیر مشهد در این ماموریت ضربتی با پیگیری سرنخ‌های موجود توانستند عامل این سرقت‌های خیابانی را چهره زنی و این فرد که دارای چهار فقره سابقه کیفری به اتهام اعتیاد به شیشه و حفاری غیرمجاز بود و 2 ماه قبل از زندان‌ آزاد شده است را مورد شناسایی قرار دهند.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم‌های دایره تجسس کلانتری هفت تیر با تقویت گشت‌های نامحسوس خود توانستند متهم پرونده را سوار بر یک دستگاه خودروی پژو 206 که شماره‌های پلاک آن نیز دستکاری شده بود و در بلوار مهران قصد سرقت وسایل داخل یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 داشت، دستگیر کنند.
سرهنگ آقابیگی اظهار داشت: متهم پرونده که غافلگیر شده بود در اعترافات اولیه خود بیان داشت مدرک مهندسی برق دارد و به خاطر اعتیاد به شیشه مرتکب سرقت‌های خیابانی می‌شود.
فرمانده انتظامی مشهد افزود: متهم در اعترافات خود ادعا کرد، مرتکب ده‌ها فقره سرقت از خودروهای پژو 206 شده و ماموران انتظامی در بازرسی از داخل خودروی او مقادیری اموال مسروقه کشف کردند.
تحقیقات از این سارق خیابانی برای کشف دیگر سرقت‌های انجام شده توسط او ادامه دارد.

نظر شما