شناسهٔ خبر: 26178757 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری دورهای تخصصی آموزشی شهریاران

دورهای تخصصی آموزشی شهریاران فرهنگ کرمانشاه جهت سرمایه گذاری بر روی دانش آموزان کرمانشاهی به عنوان قشری مرجع برای پویایی فرهنگ شهروندی در کرمانشاه آغاز خواهد شد

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه بر لزوم توجه به دانش آموزان به عنوان سرمایه های اجتماعی تاکید کرد.

وی با اشاره به شکل گیری ۹ انجمن تخصصی جهت افزایش سطح تخصصی دانش آموزان برتر شهر کرمانشاه عنوان کرد: در این راستا انجمن هنرهای نمایشی، انجمن سرود، انجمن فیلم و عکس، انجمن قرآن، نهج البلاغه، حدیث و تواشیح، انجمن ادبیات(شعر و داستان)، انجمن علمی(نانو، رباتیک، نجوم و المپیادهای علمی) و انجمن ورزشی با حضور دانش آموزان نخبه و برگزیده در رشته های علمی، فرهنگی، هنری و و رزشی شکل گرفته است.

وی با قدردانی از تعامل صورت پذیرفته از سوی سازمان آموزش و پرورش در شناسایی و معرفی دانش آموزان نخبه شهر کرمانشاه برای شرکت در این طرح، خاطر نشان ساخت: کار ثبت نام این دانش آموزان از ابتدای هفته جاری آغاز و تا نیمه تیرماه ادامه خواهد داشت.

عبدالمالکی افزود: دانش آموزان معرفی شده برای شرکت در این طرح به مدت ۸ هفته در "ورک شاپ های" تخصصی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شرکت و ضمن ارتقاء سطح تخصصی خود با شرکت در دوره های آموزش مهارت های اجتماعی و رفتاری به عنوان سفیران و شهریاران فرهنگ کرمانشاه به فعالیت خواهند پرداخت.

وی گفت: علاوه بر آموزش، برنامه های جانبی فراوانی برای این دانش آموزان پیش بینی شده است.

عبدالمالکی تصریح کرد: تقویت روحیه اخلاقی، کمک به فرآیند اجتماعی شدن و جامعه پذیری، ارتقاء نشاط اجتماعی، پرورش سرمایه های اجتماعی با اهداف بلند مدت آموزش شهروندی و اخلاق شهروندی توسط دانش آموزان نخبه علمی، فرهنگی و هنری از جمله اهداف این طرح است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

لزوم توجه به دانش آموزان به عنوان سرمایه های اجتماعی

 

 

 

 

 

 

نظر شما