شناسهٔ خبر: 26175176 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

کلنگ زنی و افتتاح چندین پروژه در کرمان با حضور رییس سازمان اوقاف کشور

خبرگزاری شبستان: چندین پروژه صبح امروز بیست و هشتم خردادماه با حضور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در کرمان کلنگ زنی و افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ همزمان با سفر نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به استان، صبح امروز (۲۸ خرداد) چند پروژه به همراه رونمایی از دو کتاب انجام شد.

 

بر اساس این گزارش، دو شبستان حرم مطهر با مساحت ۵۰۰ مترمربع ساختمان مفید و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار که در دو سال گذشته تکمیل شده، افتتاح و مجموعه ایوان و سردر  پروژه جدید از ورودی خ ۱۷ شهریور که ۲۰۰ متر مربع وسعت و برآورد هزینه آن یک میلیاردتومان است؛ کلنگ زنی شد.



 

همچنین مدرسه ۹ کلاسه سردار نصرت با متراژ ۱۳۸۰ مترمربع و وابسته به موقوفه دیلمقانی با اعتبار۸۰۰ میلیون تومان افتتاح شد؛ این مدرسه که برای ۶ کلاس پایه اول ساخته شده، سال ۹۳ کلنگ زنی شد.


 

مجموعه بزرگ تالار احسان ماندگار که با امکانات فوق العاده و قابلیت برگزاری همزمان چند مراسم و پیگیری های مجدانه اوقاف ساخته شده نیز امروز افتتاح شد.

 

بر اساس گزارش شبستان، کتاب های «آثار اجتماعی وقف» و « امامزاده محمدبن ابراهیم مجاب» معروف به شاهزاده محمد که هر دو توسط حجت الاسلام محمدقاسمی زاده راوری، مدیرکل وقت اوقاف استان تألیف شده و کتاب مربوط به امامزاده، تقریظ آیت الله نوری همدانی را دارد، رونمایی شد.
 

همچنین افتتاح '' خانه موقوفه حاج آقا علی'' رفسنجان نیز قرار است با حضور حجت الاسلام محمدی، رییس سازمان اوقاف افتتاح می شود.
 

گفتنی است، هدف از سفر رییس سازمان اوقاف به استان کرمان، حضور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف استان کرمان است.

 

 

نظر شما