شناسهٔ خبر: 26174664 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

خانه فرهنگ آیه برگزار می کند:

آئین نکوداشت بنیانگذار انجمن آلزایمر ایران در «آینه فرهنگ»

آئین نکوداشت مقام علمی و اخلاقی «معصومه صالحی» بنیانگذار و مدیر انجمن آلزایمر ایران، سه شنبه 29 خرداد ماه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مراسم "آینه فرهنگ" به منظور نکوداشت مقام علمی و اخلاقی "«معصومه صالحی» بنیانگذار، موسس و مدیر انجمن آلزایمر ایران که ساکن منطقه5  است، با بخش های مختلف فرهنگی و هنری با حضور اعضای شورا یاری شهرک اکباتان، اهالی فرهیخته این شهرک و عموم علاقمندان، روز سه شنبه 29 خرداد ماه ساعت 10 در خانه فرهنگ آیه برگزار می‌شود.

در سال ۱۳۸۰به دلیل عدم توجه جامعه به بیماری های سالمندی، به ویژه آلزایمر، عده ای از خیرین شهرک اکباتان، از جمله معصومه صالحی اقدام به تاسیس موسسه ای جهت حمایت از این عزیزان کردند.

این انجمن اولین تشکل غیردولتی آموزشی، درمانی، مراقبتی و توانبخشی ویژه افراد مبتلا به دمانس  و بیماری آلزایمر در کشور می باشد که در بهمن ماه همان سال با هدف ارتقاء کیفیت زندگی افراد  مبتلا به بیماری آلزایمر و خانواده ایشان تاسیس و به ثبت رسید.

انجمن آلزایمر ایران توانسته است با ایجاد ارتباط و فراهم نمودن زمینه همکاری با سازمان‌های مختلف و با بهره گیری از اعتماد  و حمایت های مردم و سخت کوشی اعضاء داوطلب، خدمات موثر و شایسته ای را به افراد مبتلا و  خانواده آنان ارائه نماید و تاکنون بیش از ۴۰۰۰ فرد مبتلا را تحت حمایت قرار داده است.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه فرهنگ آیه واقع در شهرک اکباتان، خیابان اصلی(فاز یک)، روبه روی ورزشگاه راه آهن مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44633433 تماس بگیرند.

 

نظر شما