شناسهٔ خبر: 26174365 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شعبانی‌بهار: اسم و رسم تاثیری در انتخاب ملی‌پوشان ندارد/ مسئول بدهی‌های گذشته نیستیم!

رییس فدراسیون تیروکمان از احتمال اعزام زهرا نعمتی به بازیهای آسیایی جاکارتا خبر داد.

صاحب‌خبر -

غلامرضا شعبانی بهار در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در جریان 16 مرحله رکوردگیری از کمانداران تیم ملی ریکرو بانوان، مهسا بدخشان و زهرا نعمتی دو کمانداری بودند که رکوردهای آنها نسبت به سایر کمانداران بالاتر بود. البته وضعیت زهرا نعمتی از نظر رکوردی بهتر از مهسا بدخشان است و احتمال زیادی برای اعزام او به بازیهای آسیایی جاکارتا وجود دارد.

وی گفت: تلاش ما بر این است که براساس رکوردگیری نفر اعزامی خود را به بازیهای آسیایی جاکارتا مشخص کنیم زیرا ما دنبال نتیجه هستیم و هر کسی که بالاترین رکورد را به نام خود ثبت کند راهی بازیهای آسیایی می‌شود. بنابراین اسم و رسم تاثیری در این اعزام نخواهد داشت.

شعبانی‌بهار همچنین درباره حضور مجید احمدی در راس تیم ملی کامپوند و این که وی اعلام کرده تنها در صورتی هدایت تیم ملی کامپوند را در بازیهای آسیایی جاکارتا بر عهده خواهد داشت که تمام بدهی‌های گذشته وی که متعلق به سال 94 است پرداخت شود، اظهار کرد: ما مسوول بدهی‌های قبلی نیستیم و اگر فدراسیون از نظر بودجه مشکلی نداشته باشد، قطعا کل بدهی‌های او پرداخت می‌شود. اما الان در شرایطی نیستیم که بتوانیم بدهی‌های مجیدی را پرداخت کنیم. ما وظیفه داشتیم او را که بهترین مربی در بخش کامپوند است به تیم ملی دعوت کنیم، اما با توجه به مشکلات فدراسیون، پرداخت بدهی‌های او حتی در آینده نه چندان نزدیک نیز امکان‌پذیر نیست.

او اضافه کرد: من طی نشستی که با مجید احمدی داشتم به او گفتم، از هر زمانی که فعالیت خود را با تیم ملی کامپوند آغاز کند با او قرارداد خواهیم بست و هر ماه حقوش به موقع پرداخت خواهد شد. اما این که همین الان کل بدهی‌های گذشته او را پرداخت کنیم در توان فدراسیون نیست. زیرا در شرایط کنونی در انجام کارهای روزمره خود حتی برپایی اردوها و اعزام تیم‌ها دچار مشکل هستیم. البته من تلاش می‌کنم بدهی‌های این مربی پرداخت شود، اما این که چقدر محقق شود بستگی به شرایط مالی فدراسیون دارد.

رییس فدراسیون تیروکمان افزود: ما دوست داشتیم او را دعوت کنیم تا به تیم ملی کمک کند، حال این که خود دوست ندارد، به زور نمی‌توان از او درخواست کمک کرد.

وی در پایان زمان برگزاری اردوی تیم ملی تیروکمان را دوم تیر ماه عنوان کرد و گفت: بعد از پایان رکوردگیری از تیم ملی تیروکمان و مشخص شدن نفرات اعزامی به مرحله سوم کاپ آسیا، جام جهانی آلمان و بازیهای آسیایی جاکارتا، اردوی تیم ملی از روز شنبه دوم تیر با حضور کمانداران اعزامی به این سه تورنمنت در کرج برگزار و تا زمان اعزام تیم به این سه تورنمنت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما