شناسهٔ خبر: 26173945 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

جام جهانی ۲۰۱۸| سفر مترویی و ریلی ۵۲ هزار تماشاگر نبرد آلمان و مکزیک

آمارهای جالبی از نحوه انتقال بیش از ۵۷ هزار تماشاگر پس از پایان بازی تیم‌های ملی آلمان و مکزیک در ورزشگاه لوژنیکی مسکو منتشر شدند.

صاحب‌خبر -
تسنیم: 52 هزار تماشاگر پس از پایان بازی شب گذشته (یکشنبه) تیم‌های ملی آلمان و مکزیک که با نتیجه یک بر صفر به سود مکزیک پایان یافت به وسیله مترو و قطار شهری ورزشگاه لوژنیکی مسکو را ترک کردند. 4500 تماشاگر نیز از ون‌های رایگان محدوده ورزشگاه لوژنیکی تا ایستگاه مترو استفاده کردند. 1340 نفر نیز توسط رانندگان تاکسی انتقال یافتند.

ماکسیم لیکسیتوف، رئیس دپارتمان حمل‌ونقل و توسعه زیرساخت‌های راه‌ شهری مسکو در این رابطه گفت: در مجموع 57 هزار و 800 نفر از وسایل حمل‌ونقل شهری در پایان بازی تیم‌های ملی آلمان و مکزیک برای ترک ورزشگاه لوژنیکی مسکو استفاده کردند. آنها در مدت‌زمانی 15 دقیقه موفق به ترک ورزشگاه شدند که نسبت به بازی افتتاحیه جام جهانی 2018 میان تیم‌های ملی روسیه و عربستان با کاهش 15 دقیقه‌ای مواجه شدیم.

وی افزود: مجموعه حمل‌ونقل شهری مسکو می‌تواند شرایط مطلوبی برای انتقال هواداران فوتبال پس از پایان بازی‌های جام جهانی 2018 در 2 ورزشگاه لوژنیکی و اسپارتاک را فراهم آورد. ما از ساکنان اطراف این 2 ورزشگاه نیز به خاطر درک شرایط پیش‌آمده قدردانی می‌کنیم. ما سعی می‌کنیم تا مشکلات حمل‌ونقلی دیدارها را به حداقل برسانیم.

نظر شما