شناسهٔ خبر: 26172975 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

نامه جنبش عدالتخواه به دادستان تهران؛

ویلای مصادره‌ای سرلشکر فیروزآبادی در لواسان پس گرفته شود/ تعلل شود، اقدام انقلابی می‌کنیم

جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه ای از دادستان تهران خواستار بازپس گیری ویلای لواسان از سرلشکر فیروزآبادی شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش نامه نيوز، جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه ای از دادستان تهران خواستار بازپس گیری ویلای لواسان از سرلشکر فیروزآبادی شد، متن نامه به شرح زیر است:‌

 

جناب آقای جعفری دولت‌آبادی
دادستان محترم تهران

سلام‌علیکم

همان‌طور که احتمالاً مستحضر نیستید جناب آقای سرلشگر فیروزآبادی رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح حدود ۲۵ سال است (از سال ۱۳۷۲) که یکی از ویلاهای مصادره‌ای مسئولان رژیم سابق در شهر لواسان به مساحت ۱۰هزار مترمربع را به‌طور رایگان در اختیار گرفته است و علیرغم تذکرات و پیگیری‌های فراوان حاضر به تخلیه ویلای مزبور نیست.

از نحوه در اختیار گیری ویلای مزبور توسط وی و سؤالات فراوان درباره آن‌که بگذریم این ویلا در حال حاضر در مالکیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بوده و طبق اطلاع ما تاکنون دو بار نیز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دستور تخلیه ویلای فوق را داده‌اند و اقدامات حقوقی و حکم تخلیه نیز توسط ستاد اجرایی از محاکم قضایی اخذشده است. اما متأسفانه نیروی انتظامی به‌عنوان ضابط قضایی تاکنون اقدام به اجرای این حکم و تخلیه ملک مذکور، نکرده است!

لذا انتظار است در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به پرونده فوق و الزام شخص مذکور به تخلیه ویلای لواسان، دستورهای لازم را صادر فرمایید.

لازم است ذکر شود جنبش عدالتخواه دانشجویی در صورت ادامه تعلل دستگاه‌های مربوطه در تخلیه ملک بیت‌المال، حق اقدامات انقلابی را برای اجبار فرد نامبرده به تخلیه ویلای لواسان، برای خود محفوظ می‌داند.

منبع: روزنامه شرق

نظر شما