شناسهٔ خبر: 26171197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

افتتاح ۲۲۱۹ حساب قرض‌الحسنه در صندوق امداد ولایت همدان

گروه اقتصاد - مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان عنوان کرد: دو هزار و ۲۱۹ حساب قرض‌الحسنه از ابتدای سال جاری در صندوق امداد ولایت استان همدان افتتاح‌شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از همدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مسعود کرمی، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان اظهار کرد: خیران با مشارکت و افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت می‌توانند گره‌گشای مشکلات خانواده‌های نیازمند شوند
وی افزود: از ابتدای سال جاری دو هزار و ۲۱۹ حساب قرض‌الحسنه در صندوق امداد ولایت استان همدان افتتاح و ۴۵۵ میلیون تومان سپرده نیز جذب‌شده است.
کرمی با اشاره به اینکه وام‌های پرداختی بدون سود و با کارمزد سه درصد به نیازمندان پرداخت می‌شود، ضمانت آسان و بازپرداخت طولانی‌مدت اقساط را از ویژگی‌های مهم صندوق امداد ولایت در رفع مشکلات نیازمندان برشمرد.
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان ادامه داد: در دوماهه گذشته سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان در قالب ۶۰۳ مورد وام در سرفصل رفع مشکلات معیشتی نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت پرداخت‌شده است.
وی در ادامه کمک به امر اشتغال را از مهم‌ترین برنامه‌های صندوق عنوان کرد و گفت: یک میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان در قالب ۱۶۷ مورد از تسهیلات پرداخت‌شده پس از استعداد سنجی و آموزش برای ایجاد اشتغال پایدار به نیازمندان پرداخت‌شده است.
انتهای پیام

نظر شما