شناسهٔ خبر: 26171037 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شبستان گزارش می دهد:

داستان ویلای مصادره ای سرلشکر فیروزآبادی در لواسان

خبرگزاری شبستان: از روز گذشته در فضای مجازی اظهاراتی راجع به ویلای مصادره‌ای که ۲۵ سال است در اختیار سرلشکر فیروزآبادی قرار داشت و باید تا اردیبهشت امسال آن را تخلیه می کرده و این کار را نکرده منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، روز گذشته یاشار سلطانی، خبرنگاری که در جریان مسایل حاشیه ای شهرداری دستگیر شده بود در توییتر خود مطلبی با عنوان ویلای مصادره ای سرلشکر فیروزآبادی منتشر کرد. وی در مطلب خود نوشت: سرلشکر فیروزآبادی از 25 سال پیش یکی از ویلاهای مصادره ای در لواسان به مساحت 10 هزار متر را در اختیار گرفته است. علیرغم صدور دو حکم تخلیه از سوی دفتر رهبری ایشان ویلای اشغال شده را تحویل نمی دهد. از قنبر سیدعلی انتظار داریم به سیره علوی و توصیه رهبری پایبند باشد.

 

بنا بر این گزارش، پس از انتشار این توییتر تاکنون واکنشی از سوی سرلشکر فیروزآبادی یا دستگاه قضایی نسبت به این مسئله منتشر نشده اما جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه ای به دادستان تهران خواستار بازپس گیری ویلای لواسان از سرلشکر فیروزآبادی شده است.

 

 

محمدجواد معتمدی، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در مورد این نامه گفته که آذرماه سال گذشته نیز نامه ای به ستاد اجرایی که متصدی امر اموال مصادره ای است، نوشتیم و نسبت به ویلای مصادره ای لواسان توضیحاتی دادیم. بعد از پیگیری های این ستاد متوجه شدیم سال 92 هم در مورد تخلیه این ویلا دستوراتی صادر شده بود.

 

وی اعلام کرد: سردار فیروزآبادی مهلتی خواستند که ملک را تخلیه کنند و این مهلت تا اردیبهشت ماه امسال بود اما از آنجایی که ملک تخلیه نشده ما نامه ای به دادستان تهران نوشتیم و این ملک از سال 72 دست آقای فیروزآبادی است و در آن زندگی می کند.

 

به گزارش شبستان، سرلشکر حسن فیروزآبادی، رییس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام است و هم اکنون با حکم مقام معظم رهبری در جایگاه مشاور عالی فرماندهی کل نیروهای مسلح مشغول به فعالیت است.

 

خبرگزاری شبستان به صورت مستقل نمی تواند هیچکدام از این مباحث مطرح شده را تایید یا تکذیب کند.

نظر شما