شناسهٔ خبر: 26171002 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی در بررسی روند اجرای تحریم‌های ایران

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند این رژیم و آمریکا برای اعمال مؤثر تحریم‌های ناعادلانه علیه ایران تیمی مشترک تشکیل داده‌اند.

صاحب‌خبر -

آمریکا و اسرائیل برای اعمال تحریمها علیه ایران تیم مشترک تشکیل می‌دهندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، آمریکا و رژیم صهیونیستی تیم مشترکی برای اعمال تحریم‌های علیه ایران تشکیل می‌دهند.

طبق گزارش این روزنامه، در ادامه سیاست‌های خصمانه آمریکا در قبال ایران، واشنگتن با رژیم صهیونیستی تیم مشترکی تشکیل داده است تا اعمال مؤثر تحریم‌های اقتصادی علیه ایران تحت نظارت دقیق قرار گیرد.

این کمیته مشترک قرار است با به‌کارگیری تجربه آمریکا و رژیم صهیونیستی در اعمال مجازات تحریمی، روند اجرای تحریمها علیه ایران به ویژه تحریم‌های مرتبط به برنامه هسته‌ای را به دقت رصد کنند. بنا بر اعلام واشنگتن، تحریم‌ها علیه تهران بین 180 تا 190 روز پس از خروج آمریکا از برجام اجرایی می‌شوند.

به نوشته «هاآرتص»، توافق شکل‌گیری این تیم مشترک پس از نشست‌های بین مقامات آمریکا با «شای باباد»، مدیرکل وزارت دارایی  و «اِران نیتزان» از مقامات اقتصادی  و «شائول مریدور»، رئیس بخش بودجه خزانه‌داری اسرائیل در واشنگتن صورت گرفته است. 

انتهای پیام/

همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی در بررسی روند اجرای تحریم‌های ایران

نظر شما