شناسهٔ خبر: 26170890 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

تمدید مهلت ارسال آثار به دوسالانه تصویرگری آیات مصوّر

مهلت ارسال آثار به دوسالانه تصویرگری آیات مصوّر تا پایان تیر ماه 97 تمدید شد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، به دلیل استقبال مخاطبان، مهلت ارسال آثار به دوسالانه تصویرگری آیات مصوّر تا 31تیر ماه تمدید شد و علاقمندان می توانند برای شرکت در این رویداد از طریق سایت ثبت نام کرده و آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

دوسالانه تصویرگری آیات مصوّر، در سال « حمایت از کالای ایرانی» از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت هنرمندان تجسمی برگزار می‌شود.

بسط و گسترش فعالیت‌های متناسب با فرهنگ قرآن، ارج نهادن به فرهنگ و سنّت اسلامی ایرانی، ترویج و ارتقاء سطح کیفی آثار فرهنگی هنری در حوزه قرآن و اهل بیت علیهم السلام، ایجاد زمینه ارتباط هنرمندان، دانشجویان و مردم با فرهنگ و داستان‌های قرآن،فرهنگ سازی قرآنی و ارتقاء آگاهی مردم به واسطه زبان هنر، فراهم آوردن زمینه شکوفایی استعدادهای هنرمندان جوان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

این فراخوان در بخش‌های روایی و غیرروایی، منتشرشده است و آثار پس از دریافت، توسط علی اکبر صادقی، کوروش پارسانژاد، بهنام کامرانی، هدا حدادی، پژمان رحیمی زاده و رضا شعبانی داوری خواهد شد.

نظر شما