شناسهٔ خبر: 26170465 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

در سنندج صورت گرفت

جوان مریوانی و مؤلف کتاب "فوتبال در سرزمین رازها" تجلیل شد

نماینده ولی فقیه در استان و مدیرکل ورزش و جوانان کردستان طی مراسمی در سنندج از "آرمان روزچنگ" جوان مریوانی و مؤلف کتاب "فوتبال در سرزمین رازها" تجلیل و تقدیر کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، "آرمان روزچنگ" جوان مریوانی و مؤلف کتاب "فوتبال در سرزمین رازها" ظهر روز یکشنبه 27 خردادماه از سوی نماینده ولی فقیه در استان و مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تقدیر شد.
کتاب "فوتبال در سرزمین رازها" دهمین اثر آرمان روز چنگ می باشد که در راستای بررسی جام جهانی های قبلی و فعلی به چاپ رسیده است.
روزچنگ در این کتاب به پدیده های جام جهانی، صحنه های ماندگار، بازی های خاطره انگیز و نوستالژی، تاریخچه جام جهانی های قبلی و بررسی تیم های شرکت کننده در روسیه پرداخته است.
این جوان کردستان در مهرماه سال 71 در شهر مریوان متولد شده است و در رشته کارشناسی مدیریت بارزگانی تحصیلی کرده و از سال 82 در زمینه نشر کتاب های ورزشی فعالیت می کند.
کتاب "فوتبال در سرزمین رازها" به مدت شش ماه با هزینه 15 میلیون تومان با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان کردستان در اردیبهشت 97 توسط انتشارات حتمی تهران به چاپ رسیده است و در اختیار علاقمندان به ورزش و فوتبال قرار گرفته است.
آرمان روز چنگ مؤلف کتاب "فوتبال در سرزمین رازها" نماینده ولی فقیه در استان و مدیرکل ورزش و جوانان کردستان طی مراسمی با اهداء لوح و کمک مالی تقدیر شد و از اثرهای این جوان کردستانی در آینده از سوی دستگاه ورزش و جوانان استان نیز حمایت می شود.

نظر شما