شناسهٔ خبر: 26168644 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون سازمان برنامه و بودجه:

دغدغه‌ای برای تامین هزینه‌های پخش بازی‌های جام جهانی نداریم

تهران- ایرنا- معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: برای پرداخت هزینه های مرتبط با قرارداد سازمان صدا و سیما برای پخش بازی های جام جهانی فوتبال هیچ دغدغه ای نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان برنامه و بودجه کشور «سعید نمکی» افزود: با تمهیدات اندیشیده شده، بازی تیم های ملی فوتبال ایران و اسپانیا در موعد مقرر از سیمای جمهوری اسلامی ایران بدون وقفه و طبق روال پخش خواهد شد؛ امیدواریم مردم کشورمان شاهد افتخارآفرینی و کسب پیروزی بزرگ فوتبالیست های پرتلاشمان باشند.
به گزارش ایرنا روز گذشته یکی از رسانه ها به نقل از «علی اصغرپورمحمدی» قائم مقام معاون سیما از احتمال پخش نشدن بازی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران با تیم ملی اسپانیا به دلیل مشکل در تامین هزینه پرداخت حق پخش خبرداده بود.
پورمحمدی در این رابطه، مطلب اعلام شده به نقل از وی در آن رسانه را نادرست اعلام و تاکید کرد که همه تمهیدات در رسانه ملی برای پخش مستقیم بازی های جام جهانی 2018 روسیه صورت گرفته و علاوه بر بازی های تیم ملی کشورمان، دیگر بازی ها نیز همان طور که تاکنون به لحظه و مستقیم از تلویزیون پخش شده است در ادامه هم پخش خواهد شد.
اقتصام**9132** 2023

نظر شما