شناسهٔ خبر: 26168456 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

طاهر القادری: علیرغم گذشت ۴ سال هیچ‌کدام از عاملان قتل‌های مادل تاون دستگیر نشدند

R36461/P36446/S8,87,91/CT12

رهبر حزب عوامی تحریک پاکستان با انتقاد از روند بررسی پرونده قتل‌های مادل تاون گفت: هنوز هیچکدام از عاملان این حادثه دستگیر نشده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی، «طاهر القادری» رهبر حزب عوامی تحریک پاکستان با انتقاد از نحوه پیگیری پرونده قتل‌های مادل تاون توسط دادگاه عالی پاکستان گفت: بیش از 4سال از قتل 11 نفر از اعضای حزب ما می‌گذرد ولی هنوز هیچ‌کدام از عاملین این جنایت دستگیر نشده‌اند.

وی تصریح کرد: عاملان جنایت مادل تاون باید از خلع مسئولیت شوند و نباید به آنها اجازه شرکت در انتخابات داده شود، این وظیفه نخست وزیر دولت موقت پاکستان است که به این درخواست منطقی ما پاسخ مثبت دهد.

طاهر القادری اضافه کرد: ممکن است به زودی نتایج نهایی پرونده مشخص شود زیرا رئیس دادگاه عالی پاکستان دستور بررسی کامل پرونده قتل‌های مادل تاون ظرف 15 روز آینده را صادر کرده است.

این عالم بزرگ اهل سنت بریلوی گفت: ما از پیگیری مایوس نخواهیم شد و به تلاش خود ادامه می‌دهیم تا عاملان اصلی کشتار اعضای حزبمان دستگیر و مجازات شوند.

رهبر حزب عوامی تحریک پاکستان افزود: یکی از دلایلی که باعث شده من در انتخابات نامزد نشوم این است که افرادی را در انتخابات حاضر می‌بینم که دستشان به خون مردم پاکستان آلوده است.

وی بیان کرد: من برای همسر نواز شریف نیز که گرفتاری بیماری سرطان است آرزوی سلامتی می‌کنم ولی قانون کشور باید به گونه‌ای باشد که هم افراد متمول و هم فقرا به یک اندازه بتوانند از آن نفع ببرند و حمایت صرف از قشر مرفه جامعه مشکل بزرگی است که باعث بی‌اعتمادی مردم می‌شود.

انتهای پیام/.

نظر شما