شناسهٔ خبر: 26168337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

تعدیل فشار آب یکی از راهکارهای مهم برای مدیریت تقاضای آب است

زنجان-مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بر مدیریت مصرف بهینه آب توسط شهروندان در زنجان تأکید کرد و گفت: تعدیل فشار آب یکی از راهکارهای مهم برای مدیریت تقاضای آب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جزء قاسمی صبح دو شنبه در جمع خبرنگاران در محل این شرکت، بابیان اینکه طی سه ماه فصل بهار بارش‌ها در استان خوب بود، گفت: منابع آبی استان همچنان دچار محدودیت‌های شدید بوده و بارش‌های اخیر تأثیر چندانی بر سفره‌های آب زیرزمینی و منابع سطحی نداشته  و بارش‌های به‌ظاهر مناسب اخیر نتوانسته  منابع آب‌های زیرزمینی استان را تقویت کند. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان  بر مدیریت مصرف بهینه آب توسط شهروندان در استان تأکید کرد و گفت: تعدیل فشار آب یکی از راهکارهای مهم برای مدیریت تقاضای آب  است.

جزء قاسمی با بیان اینکه با استانداردسازی فشار آب میزان مصرف و پرت آب کاهش محسوسی می‌یابد، ابراز کرد: تنها چیزی که در بارش‌های سه ماه اخیر رخ داد تغییر رژیم بارش‌ها از برف به باران است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان بر ضرورت تعدیل فشار آب در شهرهای استان تأکید کرد و گفت: فشار بالای آب در برخی شهرها به‌هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست و باید فشار شبکه توزیع در این شهرها مطابق استانداردهای موجود باشد.

جزء قاسمی یاد آور شد: آب باید اهمیت واقعی خودش را پیدا کند و اجرای مدیریت مصرف بهینه منوط به فصل تابستان نباشد.

نظر شما