شناسهٔ خبر: 26168246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تهیه نقشه ممیزی اطلاعات مکانی ایمنی شهر کرمان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از ایجاد بانک اطلاعات ایمنی شهر کرمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

تهیه نقشه ممیزی اطلاعات مکانی ایمنی شهر کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در جهت بهینه سازی امداد رسانی در حوادث و بالا بردن ایمنی شهر و شهروندان نقشه ایمنی موقعیت های سازمانی آتش نشانی و مکانهای پر خطر شهر کرمان با همکاری سازمان آمار و فن آوری اطلاعات شهرداری کرمان تهیه شده است.ِ

وی افزود : در ایجاد این بانک اطلاعاتی موقعیت و اطلاعات ایستگاه های آتش نشانی و محدوده عملیاتی ایستگاه های آتشنشانی معین و تعداد جمعیت شهری در محدوده عملیاتی و مراکز پر خطر در محدوده عملیاتی هر ایستگاه آتش نشانی مشخص شده است.

عسکری گفت : در این نقشه و بانک اطلاعاتی موقعیت جایگاه های پمپ بنزین و سی ان جی شهر کرمان و ارزیابی ایمنی تجهیزات ایمنی شهری این اماکن جهت جلوگیری از حوادث مورد بررسی و استفاده قرار گرفته است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمی شهرداری کرمان به تحلیل وضعیت شیرهای برداشت آب خیابانی (هیدرانت ) اشاره کرد و افزود:موقعیت شیرهای هیدرانت سطح شهر کرمان در محدوده مناطق شهری و محدوده ایستگاه های آتش نشانی مورد بررسی قرار گرفته است .

وی همچنین به لزوم مکان یابی شیرهای هیدرانت که لازم است در سطح شهر کرمان در نقاط مورد نیاز نصب شود اشاره کرد و گفت :با بررسی و تعیین این نقاط و نصب شیرهای هیدرانت لازم شهر کرمان در دستور کار سازمان آتش نشانی قرار گرفته است و با نصب شیرهای برداشت آب خیابانی لازم ,تعداد این شیرها به حد استانداردهای شهری خواهد رسید.

علی عسکری همچنین از تعیین نقشه ایمنی بازار تاریخی و اماکن عمومی شهر کرمان در آینده نزدیک توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی خبر داد.


انتهای پیام/س

 

ایجاد بانک اطلاعات ایمنی شهر کرمان

نظر شما