شناسهٔ خبر: 26166541 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مجلس:

شادی مردم نشانه رضایت از تیم ملی است

تهران - ایرنا - نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تیم ملی فوتبال با پیروزی بر مراکش، توانسته خواسته های حداقلی ملت همدل ایران را برآورده کند، گفت: شادی مردم در روزهای گذشته نشانگر رضایت از عملکرد تیم ملی است.

صاحب‌خبر -

«علی اصغر یوسف نژاد» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره برد تیم ملی ایران در جام جهانی در مقابل تیم ملی مراکش و توقع مردم از این تیم در ادامه مسابقات، اظهار داشت: تیم ملی تا الان حداقل هایی که انتظار داشتیم را برآورده کرده است البته انتظارات بی مورد، انرژی منفی به تیم ملی می دهد.
وی با بیان اینکه تدبیر و برنامه «کارلوس کی روش»، سرمربی تیم ملی در جام جهانی خوب و قابل تقدیر است، خاطر نشان کرد: جام جهانی ویترین فنی و تخصصی فوتبال در دنیاست و ممکن است اتفاقات خاصی در این زمینه رخ دهد. ما نباید توقع خود را از تیم ملی بالا ببریم. انتظارات بی مورد پیامدهای خوبی ندارد و باعث انتقال انرژی منفی به تیم ملی می شود.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم ایران به نسبت از عملکرد تیم ملی راضی هستند و در آینده هم از اینکه بتوانیم امتیازی از دو تیم اسپانیا و پرتغال بگیریم، ناامید نیستیم تا نیم نگاهی نیز به صعود داشته باشیم. اگر امتیاز نگیریم و صعود هم نکنیم ، اتفاق خاصی برای فوتبال ما رخ نداده است. مردم، کارشناسان و نخبگان ورزشی از حضور در جام جهانی، کسب امتیاز و پیروزی راضی هستند.
وی درباره بررسی فنی عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی توسط فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس در حال حاضر، به صورت موردی عملکرد تیم ملی را رصد می کنند اما بعد از جام جهانی به طور قطع عملکرد تیم ملی به صورت جامع بررسی و به هیات رییسه کمیسیون فرهنگی ارایه می شود.

** جلسات متعددی با مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار می کنیم
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری رویدادهای بین المللی ورزشی سال جاری کشورمان گفت: ما جلسات متعددی را با روسای فدراسیون ها، مدیران و معاونان وزارت ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک درباره مسایل مختلف به ویژه در باره نحوه حضور، مسایل فرهنگی و موضوعات مربوط به سفر ورزشکاران به بازی های آسیایی جاکارتا برگزار کرده ایم و جلسات دیگری نیز برگزار خواهیم کرد.

** تماشای مسابقات ورزشی در اماکن عمومی می تواند زمینه ساز پیشگیری از سوء استفاده ها باشد
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی درباره پخش فوتبال در اماکن عمومی مانند سینما، ورزشگاه و یا کافی شاپ ها گفت: انجام این کارها همراه با مقدمات و زمینه سازی برای پیشگیری از سوء استفاده ها می تواند مبنا قرار گیرد چون تجربه ای بوده که در دنیا امتحان شده است.
وی افزود: من با کلیات این قضیه موافقم اما درباره موارد جزیی تر باید دستگاه های مسئول اظهار نظر کنند.

** تا 6 ماه آینده گزارش تحقیق و تفحص از سرخابی ها را به هیات رییسه ارایه می دهیم
نایب رییس فراکسیون ورزش درباره موافقت مجلس با درخواست تحقیق و تفحص از سرخابی ها افزود: براساس ماده 214 آیین نامه داخلی این موضوع در صحن مجلس مطرح و با موافقت نمایندگان همراه شد. اما در مرحله بعد نمایندگان متقاضی باید درخواست خود را به هیات رییسه کمیسیون فرهنگی ارایه دهند تا بعد از تشکیل هیات رییسه، 11 تا 14 نفر در دستگاه مربوطه مستقر شده و فعالیت خود را آغاز کنند.
وی درباره به نتیجه رسیدن تحقیق و تفحص از 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: چون این موضوع مسیر مشخصی دارد، فکر می کنم بتوانیم در مدت 6 ماه گزارش بررسی عملکرد مالی 2 تیم استقلال و پرسپولیس را برای قرائت در صحن مجلس به هیات رییسه تقدیم کنیم.
ورزشی**9103**1597

نظر شما