شناسهٔ خبر: 26166534 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار اصفهان:

والدین شهدا الگوی ایثار و استواری هستند

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان بیان کرد: والدین شهدا که عمر گرانقدر خویش را در مسیر الهی و تربیت شیرمردانی دلیر و انقلابی سپری کردند و عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا نمودند، الگوی ایثار و استواری هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان محسن مهرعلیزاده روز دوشنبه در پیامی به مناسبت درگذشت مادر شهیدان سیف ‌الله و عبدالرحیم احمدی افزود: خبر درگذشت مادر و همسری دلسوز و مهربان، بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم مولود احمدی مادر بزرگوار شهیدان معظم سیف ‌الله و عبدالرحیم احمدی موجب تألم و تأثر خاطر شد.
استاندار اصفهان اضافه کرد: آن مرحومه خالصانه و برای رضایت حق از عزیزترین سرمایه های خویش گذشت و زینب وار مصیبت اولاد خویش را دید و خم به ابرو نیاورد، تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشند که قطعا باقیات الصالحاتی برای آن مرحومه خواهد بود.
وی درگذشت این مادر فداکار را به مردم شهیدپرور استان و خانواده معظم ایشان تسلیت عرض کرد و از پروردگار متعال علو درجات برای آن فقیده سعیده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت کرد.
مهرعلیزاده ابراز امیدواری کرد: روح مطهر این بانوی بزرگوار در کنار ارواح طیبه فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و رضوان الهی باشد.
شهید 'عبدالرحیم احمدی' در تاریخ 1361/2/10 در عملیات بیت المقدس خرمشهر و شهید 'سیف اله احمدی' در تاریخ 1360/9/9 در عملیات طریق القدس دشت آزادگان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
گفتی است داماد این خانواده شهید 'عباس احمدی' نیز به درجه رفیع شهات رسید و جاودانه شد.
2093

نظر شما