شناسهٔ خبر: 26166201 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

چرا «در وجه حامل» زمان طلایی اکران را از دست داد؟

بهمن کامیار تهیه کننده و کارگردان سینما معتقد است چند علت باعث شد تا روزهای اول اکران فیلمش به عنوان زمانی طلایی از دست برود.

صاحب‌خبر -

چرا «در وجه حامل» زمان طلایی اکران را از دست داد؟بهمن کامیار تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره وضعیت روزهای ابتدایی اکران «در وجه حامل»  گفت: متاسفانه چند روز اول اکران این فیلم، یعنی روزهای کلیدی فروش فیلم به پخش بازی های جام جهانی و هیجان های مردم همزمان شد.

وی افزود:همچنین ایام امتحانات دانشجویان باعث شد که تاکنون از اکران فیلمم در حوزه فراوانی مخاطب راضی نباشم البته با وجود این  هم، بازخوردهای مثبتی گرفتیم.

 تهیه کننده و کارگردان سینما ادامه داد: امیدواریم از این هفته هم بازخورد آن‌هایی که فیلم را دیدند برای دیگران مشخص شده و  خانواده‌ها از باب فوتبال و امتحانات فارغ شوند تا بتوانند در فضایی آرام و به دور از حواشی این فیلم را ببینند.

کامیار گفت: فیلم سینمایی«در وجه حامل» اثری خانوادگی و سالم است که برای تمام اقشارجامعه مناسب خواهد بود و فکر می‌کنم مخاطبان پس از دیدن آن، به تبلیغات دهان به دهان بپردازند.

انتهای پیام/

نارضایتی بهمن کامیار از اکران «در وجه حامل»

نظر شما