شناسهٔ خبر: 26165745 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری جشنواره ملی آیین‌های نمایشی در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی - مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال‌جاری جشنواره آیین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی به‌صورت ملی در استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

برگزاری جشنواره ملی آیین‌های نمایشی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، رضا دهبانی‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 27 خردادماه اظهار کرد: جزء‌خوانی قرآن کریم، برگزاری نمایشگاه قرآنی، تجلیل از 300 فعال قرآنی و برگزاری سوگواره شعر حضرت امام(ره) از جمله برنامه‌های ماه رمضان بود.
وی از برگزاری 5 فیلم و یک مستند در حوزه آسیب‌های اجتماعی با همکاری صدا و سیمای استان خبر داد و افزود: حق محیط زیست، قانون گریزی، اعتیاد، اعتماد عمومی، طلاق و حاشیه‌نشینی آسیب‌هایی هستند که توسط کارشناسان احصا شدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: 24 تیرماه تا سوم مرداد به‌نام دهه کرامت نام‌گذاری شده که طی سال‌جاری جشنواره آیین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی به صورت ملی در استان برگزار می‌شود.
همچنین، ستار هدایتخواه، سرپرست دفتر نمایندگی مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره‌های فرهنگ رضوی مختص یک زمان خاصی نباشد بلکه باید در تمام طول سال برگزار شوند.
وی تصریح کرد: در دهه کرامت جشنواره زیر سایه خورشید که مدت 6 سال است در استان برگزار می‌شود با حضور خدام این امام رئوف برگزار می‌شود که دهه کرامت امسال 100 برنامه زیر سایه خورشید در شهرستان‌ها، بخش‌ها و حتی روستاهای استان با حضور خادمان امام رضا برگزار می‌شوند.
بنابراین گزارش، همچنین، آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی، امام جمعه شهر یاسوج نیز اظهار کرد: مسئولان به آنچه در جلسات گفته می‌شود عمل کنند، چراکه عمل نکردن به مصوبات گره از مشکلات مردم باز نمی‌کند.
وی بر ساده‌زیستی مسئولان تاکید کرد و گفت: مردم از مسئولان انتظاراتی دارند و اگر خدمتگزاران مردم ساده زیست نباشد و صرفه‌جویی نکنند مردم از آنها مایوس و ناامید می‌شوند.
انتهای پیام

نظر شما