شناسهٔ خبر: 26165410 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

لیگ ملت‌های والیبال

والیبال ایران با شکست مقابل آمریکا از صعود به فینال بازماند

تیم ملی ایران، هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال را با شکست مقابل آمریکا به پایان برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین بازی خود در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال که در شهر هافمن استیت ایالت ایلینویز برگزار شد با نتیجه ۳ بر صفر از آمریکا شکست خورد و شانس صعود به دور نهایی این مسابقات را از دست داد.

در این دیدار که آخرین بازی هفته چهارم رقابت­‌ها نیز بود، شاگردان جان اسپرا ست­‌های بازی را با امتیاز­های ۲۹-۲۷، ۲۵-۲۰ و ۲۶-۲۴ به سود خود به پایان بردند تا با ۱۰ پیروزی و کسب ۲۹ امتیاز به رده دوم صعود کنند و یک گام دیگر به حضور در مرحله نهایی نزدیک­‌تر شوند.

این دو تیم پیش از این بازی، ۱۴ بار نیز با هم بازی کرده بودند که سهم آمریکایی­‌ها ۹ برد بوده و ایران نیز در پنج بازی تیم برتر میران بوده است اما در آخرین رویارویی دو تیم، این ایران بود که در جام قهرمانان بزرگ قاره­‌ها توانست با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد.

تیم ملی والیبال ایران در حالی گام به این دیدار گذاشت که کولاکوویچ برای اولین‌بار به سعید معروف در این رقابت­‌ها استراحت داد و با ترکیبی کاملا جوان که برای نخستین بار کنار هم بازی می‌کردند، تیم ایران را به زمین فرستاد. در این دیدار محمدطاهر وادی، مجتبی میرزاجان‌پور، علی شفیعی، پوریا یلی، علی‌اصغر مجرد و میلاد عبادی‌پور برای ایران وارد زمین شدند و در سوی مقابل اندرسون، راسل، دفالکو، جندریک لی، کریستین‌سن و مک دونل برای آمریکا در ترکیب ابتدایی حضور داشتند.

ادامه برنامه بازی‌های تیم ملی والیبال ایران به شرح زیر است:

هفته پنجم - یکم تا سوم تیرماه (تهران - ورزشگاه آزادی)

جمعه یکم تیرماه: ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه: ایران – کره‌جنوبی

شنبه دوم تیرماه: ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه: ایران – بلغارستان

یکشنبه سوم تیرماه: ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه: ایران – آلمان

نظر شما