شناسهٔ خبر: 26165087 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عبادی پور و یلی امتیازآورترین بازیکنان ایران مقابل آمریکا

تهران - ایرنا - دریافت کننده و پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران، امتیازآورترین بازیکنان در میان شاگردان ایگور کولاکوویچ در بازی مقابل آمریکا شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (دوشنبه) در دوازدهمین مسابقه خود در لیگ ملت های والیبال با نتیجه سه بر صفر مقابل آمریکا شکست خورد.
در این بازی میلاد عبادی پور 9 امتیاز با اسپک، 2 امتیاز با دفاع روی تور، 2 امتیاز با سرویس و در مجموع 13 امتیاز به دست آورد و پوریا یلی هم 10 امتیاز با اسپک، یک امتیاز با دفاع روی تور، 2 امتیاز با سرویس و در مجموع 13 امتیاز کسب کرد، اما این امتیازات برای پیروزی ایران کافی نبود.
متیو اندرسون پشت خط زن تیم ملی آمریکا با 13 امتیاز اسپک، 2 امتیاز با دفاع روی تور، 3 امتیاز سرویس و در کل 18 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن زمین شد.
تیم ملی والیبال ایران در بازی با آمریکا 33 امتیاز با اسپک، 9 امتیاز با دفاع روی تور، 4 امتیاز با سرویس، 25 امتیاز با اشتباه بازیکنان حریف و در مجموع 71 امتیاز گرفت.
آمریکا هم 43 امتیاز با اسپک، 7 امتیاز با دفاع روی تور، 8 امتیاز با سرویس، 22 امتیاز با اشتباه ملی پوشان ایران و در کل 80 امتیاز به دست آورد.
ملی پوشان ایران در هفته پنجم لیگ ملت های والیبال، در تهران از کره جنوبی، آلمان و بلغارستان میزبانی می کنند. این هفته از رقابت ها از یکم تا سوم تیر برگزار خواهد شد.
شبد**ورزشی ** 2024**1379

نظر شما