شناسهٔ خبر: 26164552 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

مسی: اگر بشود شش ماه نیستم

باد تغییرات انقلابی در اسپانیا وزیدن گرفته و غول‌های اسپانیایی، ممکن است ستاره‌های خود را از دست بدهند.
به گزارش «ورزش سه»، کریستیانو رونالدو به ماندن در رئال مادرید شک دارد، بیل چمدان به دست در آستانه‌ی خداحافظی با مادرید است و حالا لیونل مسی از ترک احتمالی بارسلونا خبر می‌دهد. هر چند ادعا می‌کند برای مدتی محدود خواهد بود. خداحافظی مسی از غول کاتالان ممکن است خیلی زود اتفاق نیفتد ولی خبرهای زیرپوستی نشان می‌دهد که این واقعیت دیگر قابل کتمان نیست.  مسی در مصاحبه‌ای با سایتی اسپانیایی گفته قصد دارد شش ماه در کشورش فوتبال بازی کند، بدون اینکه به بارسا در اروپا خیانت کرده باشد. مسی می‌گوید «هر چه زمان می‌گذرد بیشتر از همیشه مطمئن می‌شوم که در اروپا در هیچ تیمی به جز بارسلونا بازی نخواهم کرد. ولی همیشه گفته‌ام دوست دارم به آرژانتین برگردم و آنجا بازی کنم. نقشه فعلاً از این قرار است. نمی‌دانم واقعاً محقق خواهد شد یا نه. ولی اگر اتفاق بیفتد، مسلماً با باشگاه نیوولز اولد بویز خواهد بود. حداقل برای شش ماه» مسی درباره‌ی جام جهانی و اشتیاقش برای هدایت آلبی‌سلسته برای فتح عنوان قهرمانی که از سال 1986 دور از دسترس آرژانتینی‌ها بوده می‌گوید «اگر می‌شد حاضر بودم یکی از عناوین قهرمانی‌ام با بارسلونا را بدهم ولی جام جهانی را برای آرژانتین بدست آورم. قهرمانی جام جهانی واقعاً منحصربفرد است». اما مسی در مورد شانس تیم سمپائولی خیلی واقع‌بینانه صحبت می‌کند. او می‌گوید «واقعیت این است که ما در حال حاضر بهترین نیستیم».

کاپیتان سایپا به نساجی پیوست 

حامد شیری که با پیراهن تیم سایپا سال‌ها در لیگ برتر حضور داشت پس از توافق با مسئولان تیم نساجی به این تیم پیوست.
به گزارش «ورزش سه»، حامد شیری که از باثبات ترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر محسوب می‌شد به همکاری چندساله خود با نارنجی پوشان پایان داد تا پس از توافق با مسئولان تیم نساجی به این تیم بپیوندد. شیری که یکی از کاپیتان‌های تیم نساجی نیز محسوب می‌شد پیش از این به عنوان هم بازی کنار جواد نکونام به بازی پرداخته بود و این آشنایی سرمربی فعلی قائمشهری‌ها از سبک بازی او باعث شد تا وی برای بازی‌های لیگ هجدهم به سرخ پوشان شمالی بپیوندد.
 پیش از این نیز از انتقال شیری به نساجی حرف به میان آمده بود اما با حضور در تمرینات تیم سایپا احتمال این موضوع را پایین آورد، اما امروز رسما پرونده انتقال او به مازندران بسته شد و وی توانست به عضویت نساجی دربیاید.

هدفمان در ذوب آهن قهرمانی است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: هدفمان پس از اینکه چندسالی بحث حضورم در ذوب آهن مطرح بود قهرمانی در لیگ برتر و آسیا است.
امید نمازی پیش از شروع تمرینات بدنسازی این تیم گفت: چند سالی بود که بحث حضور من در ذوب آهن مطرح بود، اما شرایط به گونه ای رقم خورد که در فصل جدید بتوانم در کنار شما در شهر و باشگاه پدری ام حضور داشته باشم.
سرمربی ذوب آهن ضمن تقدیر از تلاش‌های امیر قلعه نویی در تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با اشراف کامل از بازیکنان و باشگاه، پیشنهاد سرمربیگری را قبول کردم و امسال با هدف قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا جلو می‌رویم.
وی اظهار داشت: تعداد زیادی از بازیکنان تیم را می‌شناسم. باید با تلاش بیشتر به اهدافمان برسیم و از امروز با ذهنیت قهرمانی و برای قهرمانی خواهیم جنگید.

شماره ۱۰ پرسپولیس به مهدی شریفی رسید

بازیکن جدید پرسپولیس که از نیم فصل می‌تواند برای این تیم بازی کند شماره ۱۰ را بر تن می‌کند. به گزارش  مهر،  فرشاد احمدزاده که در سه سال گذشته پیراهن شماره ۱۰ پرسپولیس را برتن داشت از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شد تا شماره پیراهنش خالی بماند. مهدی شریفی مهاجم جدید پرسپولیس که قراردادش را با این باشگاه امضا کرده است قصد پوشیدن شماره ۱۰ پرسپولیس را دارد. وی که به دلیل محرومیت باشگاه نمی‌تواند تا نیم‌فصل با پیراهن پرسپولیس به میدان برود پس از بازگشت برانکو ایوانکوویچ از تعطیلات گفتگویی را با سرمربی کروات پرسپولیس داشت تا نتیجه اش اعلام پوشیدن شماره ۱۰ پرسپولیس در فصل جاری شود. مهدی شریفی همچنین از پیشکسوتانی نظیر حسین کلانی و علی دایی رخصت گرفته است تا این پیراهن را بر تن کند.

عیسی آل کثیر به تیم پیکان پیوست

مهاجم فصل گذشته تیم نفت تهران به تیم پیکان پیوست.
به گزارش  مهر، عیسی آل کثیر که فصل گذشته عملکرد چشمگیری در تیم نفت تهران داشت، با عقد قراردادی یکساله به تیم پیکان پیوست.
هدایت تیم پیکان بر عهده مجید جلالی است. پیکان پیش از این از لیگ برتر وحید شیخ ویسی را به خدمت گرفته بود.

اندوه بر اردوی مراکش خیمه زده است

تیم ملی مراکش درحالی برای رویارویی با پرتغال آماده می‌شود که سایه اندوه از باخت مقابل ایران بر اردوی آن خیمه زده است. به گزارش ورزش سه ، مراکش اولین تمرین خود را پس از شکست در مقابل ایران، در شهر ورونژ روسیه برای رویارویی با پرتغال انجام داد که تمرین کوتاه و سبکی بود. به نوشته هسپورت، فضای حاکم بر این تمرین، فضای همیشگی نبود و تیم مغرب از شکست تلخ خود در مصاف با ایران اندوهگین بود. انتظار می‌رود هروه رنار سرمربی تیم ملی مغرب روحیه بازیکنان را بالا ببرد تا با وجود آمادگی بسیار بالای تیم پرتغال، برای بازی در مقابل این تیم آماده شوند و باخت برابر ایران را جبران کنند. نورالدین امرابط بازیکن مغرب که در بازی در مقابل ایران از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شده بود در این تمرین حضور نداشت. تیم ملی مغرب روز چهارشنبه به مصاف تیم پرتغال خواهد رفت.

برچسب‌ها:

نظر شما