شناسهٔ خبر: 26164095 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

مجازآباد

بدون تو انجام دادیم!

ماجرای تحریم شرکت نایک و ندادن کفش فوتبال به بازیکنان ایران در جام‌جهانی در شبکه‌های اجتماعی بازتاب فراوانی داشت و کاربران آن‌ها واکنش‌های مختلفی به این رفتار غیرحرفه‌ای نشان دادند.

صاحب‌خبر -

Hanie soltanpour

اگر کسی به زبان فارسی حرف زد این به این معنا نیست که هموطن ماست. هموطن کسیه که در غمها و شادیهای وطن شریک باشه. کسی که در راستای پروپاگاندای تحقیر ایرانی، خبر تحریم سامسونگ یا نایک رو با شادی نزنه. کسی که وطن رو ورای اینکه چه نوع حاکمیتی در اون در قدرته، دوست داره.

میلاد شارعی‏

در این لحظات شادمانی، دلم به حال نایک که خوشخدمتیاش به کدخدا هم جواب نداد میسوزد! همچون بن سلمان که هم دلارهایش رفت و هم به تحقیرآمیزترین شکل ممکن حیثیتش

مهراد مدیری

فوتبال اینجوری میتونه یک ملت سختی کشیده و زیر بار فشار سنگین اقتصادی رو شاد کنه، کشورهای اروپایی بازی دوستانه خود با مارو لغو میکنند و نایک به زیر قراردادی که با ایران بسته میزند! مشکل تحریم نیست، هدف اصلی بستن دربهای امیدبخشی به روی این مردم است.

Hossein Dalirian

من معتقدم مردم ایران باید به طور خودجوش نایک رو تحریم کنند، چون واقعا در حق تیم ملی ما جفا کرد

Bi Naz

تنها راه گرفتن حق ایرانی و احراز هویت ملی اتحاد و یکپارچگی است بیایید کمپین #من_نایک_نمیخرم رو برای همه ایرانیها در سراسر جهان آغاز کنیم شخصیت ایران و هویت ملیمان را پس بگیریم.

نظر شما