شناسهٔ خبر: 26159027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای عملیات زون بندی در مناطق شناط بالا و پائین شهرستان ابهر

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از اجرا شدن عملیات زون بندی در مناطق شناط بالا و پائین شهرستان ابهر خبر داد و گفت : با اجرا شدن این طرح مردم شاهد کمبود فشار آب در این مناطق نخواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: منابع آبی استان همچنان دچارمحدودیت های شدید بوده و بارش های اخیر تاثیر چندانی بر سفره های آب زیر زمینی و منابع سطحی نداشته است.

وی افزود: بارش های به ظاهر مناسب اخیر نتوانسته است منابع آب های زیر زمینی استان را تقویت نماید و تنها چیزی که در این زمینه رخ داده است تغییر رژیم بارش ها از برف به باران است.

این مقام مسئول با تاکید بر ضرورت تعدیل فشار آب در شهر های استان گفت: فشار بالای آب در برخی شهر ها به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید فشار شبکه توزیع در این شهرها مطابق استاندارد های موجود باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تعدیل فشار آب را یکی از راهکارهای مهم برای مدیریت تقاضای آب اعلام کرده و افزود: با استاندارد سازی فشار آب میزان مصرف و پرت آب نیز کاهش محسوسی خواهد یافت.

جزء قاسمی از اجرای عملیات زون بندی در مناطق شناط بالا و پائین شهر ابهر خبر داده و گفت: با اجرای این عملیات مشکل کمبود فشار آب در این مناطق به طور کامل رفع شد.


انتهای پیام /ک


منابع آبی استان زنجان همچنان دچار محدودیت های شدید است

نظر شما