شناسهٔ خبر: 26158985 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

خطرناک‌ترین هسته جاسوسی در منطقه تهامه یمن به دام افتاد+ویدئو

شبکه المسیره ارگان رسمی انصار الله یمن، ویدئویی را از متلاشی شدن یکی از بزرگترین و خطرناکترین هسته‌های جاسوسی در منطقه تهامه را پخش کرد .

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک مزدور در دام سرویس امنیتی یمنی؛ "عبدالله سطیح" متولد عربستان سعودی و از دانش آموختگان مدارس وهابیت و فرمانده بزرگترین تیم رصد  است که برای ائتلاف متجاوز به یمن  کار می کرد و حدود 40 نفر تحت نظر او بوده و مسئول تشکیل باندهای ترور و سربازگیری بود. در مزدوری تا آنجا پیش رفت که توانست به طور مستقیم با افسران اتاق عملیات مرکزی متجاوزان تماس داشته باشد.

سطیح یک ساعت در برابر دوربین ضمن اعتراف به جنایت هایی که در حق اهالی الحدیده مرتکب شده  گفت، رهبری یک گروه را برعهده داشت که محمد ابراهیم یابس از جمله افراد آن بودند.

از جمله افسرانی که وی در اعترافات خود به نام آنان اشاره دارد "محمد کتبی" با تابعیت اماراتی است که در نیروی هوایی امارات فعالیت داشته و عضو تیم اتاق عملیات هوایی ائتلاف علیه یمن است به اضافه "ابوفیصل" یک افسر سعودی که سخت تلاش کرد توهم حضور ایرانی ها در یمن را به اثبات برساند.

بعد از اینکه افسر اماراتی دیگر به خدمات مزدور سطیح نیاز نداشت این بار به دامن ابوفیصل سعودی افتاد تا ماموریت جدیدی را آغاز کند و در برابر پول دست به خیانت بزند و این چیزی است که در یک گفتگوی تلفنی ثبت شده و نهادهای امنیتی یمنی موفق به رصد آن شدند.

علاوه بر این مکالمات تلفنی چند عکس از پیام های ارسالی سطیح به افسران اتاق عملیات ائتلاف سعودی با استفاده از واتس آپ و ایمو، رصد شده است.
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما