شناسهٔ خبر: 26155858 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یک‌میلیون تردد خودرو طی تعطیلات عید فطر در استان سمنان ثبت شد

سرهنگ کبیری بابیان اینکه طی سه روز گذشته یک‌میلیون و 200 هزار تردد خودرو در استان ثبت‌شده است، گفت: استفاده از تجهیزات هوشمند به کاهش حوادث جاده‌ای کمک می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ کبیری رئیس پلیس‌راه استان سمنان ضمن بیان اینکه 54 دوربین ترافیکی ثبت تردد را در محورهای استان عهده‌دار است، ابراز داشت: طی تعطیلات عید فطر گذشته یک‌میلیون و 200 هزار تردد در استان ثبت‌شده است.

وی افزود: تحقیقات نشان می دهد که استفاده از تجهیزات هوشمند و کنترل و نظارت پلیس بر سرعت خودروها در کاهش سوانح رانندگی اثربخش است لذا این‌گونه اقدامات در دستور کار پلیس‌راه استان قرار دارد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه طی سه روز گذشته حوادث جرحی و واژگونی را در کمترین حد خود شاهد بودیم، ابراز داشت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه شتاب و عجله می‌تواند از بروز حوادث تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری کند.

کبیری با بیان اینکه طی سه روز گذشته تنها یک مورد حادثه فوتی را در محورهای استان سمنان شاهد بودیم، تصریح کرد: واژگونی خودرو پژو پارس ساعت 11:30 روز گذشته در کیلومتر هشت جاده روستای کهک گرمسار منجر به فوت جوان 19 ساله و مصدومیت شدید نوجوان 17 ساله شد که حال وی وخیم گزارش‌شده است.

وی بابیان اینکه به علت وقوع این واژگونی در جاده فرعی این حادثه نیاز به بررسی‌های بیشتر دارد، افزود: 60 درصد واژگونی‌ها به علت خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان رخ می‌دهد که استراحت به موقع و هوشیاری ضمن رانندگی می‌تواند در پیشگیری از این حوادث موثر باشد.

انتهای پیام / گ

یک‌میلیون تردد خودرو طی تعطیلات عید فطر در استان سمنان ثبت شد

نظر شما