شناسهٔ خبر: 26154391 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فوتسال جام رمضان آستارا با قهرمانی تیم عنبران خاتمه یافت

بیست و سومین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان آستارا ، با برگزاری بازی های رده بندی ، فینال و قهرمانی تیم روستای عنبران در سالن انقلاب این شهرستان خاتمه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، در دیدار فینال این رقابت ها تیم های دهیاری عنبران و داروخانه صادقی حریری در وقت های معمول و اضافه به نتیجه صفر بر صفر دست یافتند و در ضربات پنالتی، تیم عنبران با نتیجه پنج بر چهار داروخانه حریری را شکست داد و قهرمان مسابقات شد.
این دیدار بیش از 2 هزار تماشاگر داشت و بازی به خاطر ایجاد انضباط در سکوهای تماشاگران، با یک ساعت تاخیر آغاز و چند بار به علت پرتاب بطری های آب معدنی از سوی تماشاگران متوقف شد.
در دیدار رده بندی نیز تیم میثاق با نتیجه چهار بر 2 تیم شاهین را از پیش رو برداشت و عنوان سوم مسابقات را به خود اختصاص داد.
در رده سنی پیشکسوتان نیز شش تیم به رقابت پرداختند و تیم های رستوران نارنجستان، سامر سامیار و هودول به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
مسابقات فوتسال جام رمضان آستارا با همکاری هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد و اهدای کاپ قهرمانی، تقدیر نامه و 40 میلیون ریال جایزه نقدی به تیم اول، 30 میلیون ریال به تیم دوم و 20 میلیون ریال به تیم سوم از بخش های دیگر آئین اختتامیه آن بود.

 
 

نظر شما