شناسهٔ خبر: 26153617 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نما | لینک خبر

پیام ترامپ به رئیس جمهور لبنان

رئیس جمهوری آمریكا به همتای لبنانی خود تاكید كرد، عید فطر مسؤولیت كمك ما به یكدیگر را با روحیه صداقت، محبت و دوستی یادآوری می‌كند.

صاحب‌خبر -
به گزارش نما، میشل عون، رئیس جمهوری لبنان پیام تبریکی را از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به مناسبت عید سعید فطر دریافت کرد.

ترامپ در این پیام تاکید کرد: با فرا رسیدن عید فطر و به پایان رسیدن ماه مبارک رمضان ما به عمق آداب و رسوم مقدس برای کمک به نزدیکان و مشارکت در اجلاسی با کسانی که با ما در یک مسیر هستند چشم امید دوخته‌ایم و سنت‌ها ریشه در پایبندی اسلام به عدالت و برابری با دیگران دارند.

وی در ادامه افزود: عید فطر مسؤولیت کمک به یکدیگر را با روحیه محبت و دوستی و ساخت جامعه‌ای که در آن هر شخصی قادر به تحقق آرزوهایش است، تداعی می‌کند.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین تصریح کرد: آمریکا سرزمین ادیان مختلف است و مسلمانان آمریکایی سهم به‌سزایی در جامعه ما دارند و کمک‌های زیادی به آمریکا می‌کنند از جمله آن‌ها کسانی هستند که در صفوف نیروهای مسلح خدمت می‌کنند؛ من به مسلمانان سراسر جهان، عید فطر را تبریک می‌گویم و برایشان آرزوی سلامتی و شکوفایی می‌کنم.

سخنگوی اطلاع‌رسانی کمیسیاریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل به الشرق الاوسط گفت: کمیساریا خواهان تشدید اهمیت تلاش و همکاری با لبنان به منظور راه‌حل‌های امن برای آوارگان سوری است.

وی افزود: ما به حقوق آوارگان در تمامی کشورها به منظور آزادانه تصمیم گرفتن درباره بازگشت به کشورهایشان احترام می‌گذاریم

نظر شما