شناسهٔ خبر: 26151033 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

بروکراسی اداری از ادارات به حوزه های علمیه هم سرایت پیدا کرده است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه بروکراسی اداری از ادارات به حوزه های علمیه هم سرایت پیدا کرده است، گفت: برای رفع خلاءهای اداری نیازمند عملی انقلابی هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، دکتر حجت الاسلام لطف الله دژکام، امام جمعه شیراز امروز (24 خرداد) در دیدار با مدیرکل و معاونین جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه امروز با آخرین روز ماه مبارک رمضان مواجهیم، گفت: این ماه فرصت های زیادی برای مومنین فراهم می کتد و دعای امام سجاد (ع) در صحیفه سجادیه می خوانید که وقتی ماه مبارک رمضان رفت، ایشان غمگین می شدند.

 

وی با اشاره به اینکه کافر و منافق خداوند را قبول ندارند که بخواهند هراسی داشته باشند، اظهار داشت: خدامحوری و ترس از خداوند باید در جامعه ترویج داده شود و باید افراد با ترس از قیامت به حساب و کتاب اعمال خود بپردازند و هرچه این روی دهد سفر به آخرت به مراتب بهتر خواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در فارس اضافه کرد: به طور حتم نشاط کار در افراد با فکر به قیامت و هراس از اتفاقات در آن، بیشتر می شود و انسان بیشتر به مخلوقین خداوند خدمت می کند، حضرت امیرالمومنین علی (ع) در زمان زندگی با برکت خودشان 400 هزار نخل کاشتند و قنات به پا کردند که اثرات آن هنوز هم باقی است و ایشان مرگ را برای خودشان مثل آرامش یک کودک در مواجه با سینه مادرش، عنوان کرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه درآمد کشور هلند با آن کمبود تابش آفتاب از صادرات گل، چند برابر درآمد این کشور پهناور با این همه تابش آفتاب است، گفت: این نشان می دهد جای کار بسیار وجود دارد.

 

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه از گذشته تاکنون در مسئله ترویج، مقدار کند عمل شده است و هنوز به آنجایی نرسیده ایم که بگوییم کشت فلان محصول با خشکسالی تناسب ندارد، اظهار داشت: باید این مفهوم برای کشاورز جا بیفتد، باید به گونه ای مدیریت شود که او متوجه شود که ما خیرخواهش هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه امروز برای رسیدن به این هدف نیاز به عملی انقلابی داریم، افزود: رفع این خلاء با روال و بروکراسی اداری، را شاهد نخواهیم بود، بروکراسی اداری از ادارات به حوزه های علمیه هم سرایت پیدا کرده است.

 

 

نظر شما