شناسهٔ خبر: 26147472 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز مراحل اجرایی هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی

خبرگزاری صداوسیما

مراحل اجرایی هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در استان یزد با رونمایی از پوستر و کتاب‌های این جشنواره توسط استاندار، آغاز شد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،پایان تیرماه؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی استان یزدمدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان نیز در  این جلسه با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان همزمان با سراسر کشور، گفت: در این دوره از جشنواره هفت عنوان کتاب برای مخاطبان سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال معرفی شده و علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب‌ها و شرکت در جشنواره می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه و فایل کتاب‌ها را از سایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی به آدرس www.yazdpl.ir دریافت کنند.

رقیه دوست فاطمی‌ها، مهلت شرکت در این جشنواره را تا پایان تیرماه ۹۷ اعلام و بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به دو صورت انفرادی و خانوادگی در هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کنند.

دوست فاطمی‌ها شرکت در جشنواره را به دو صورت مکتوب و الکترونیکی ممکن دانست و گفت: پاسخنامه‌های مکتوب کتاب‌ها در همه کتابخانه‌های عمومی استان موجود است و علاقه‌مندان به شرکت آنلاین در جشنواره نیز می‌توانند با مراجعه به آدرس www.razavi.iranpl.ir  ضمن تکمیل فرم ثبت‌نام، به صورت الترونیکی در هشتمین دوره جشنواره شرکت کنند.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای استان، زمینه مشارکت حداکثری مردم یزد در هشتمین دوره جشنواره ملی کتابخوانی رضوی فراهم شود.

کتاب‌های «مهمان خراسان» و «مژده گل» ویژه رده سنی کودک، «مسافر هشتم» و «کاش تو را می‌دیدم» برای رده سنی نوجوان و سه عنوان کتاب «ماه هشتم»، «مهر ولایت در آسمان ایران» و «به سپیدی یک رؤیا» ویژه رده سنی بزرگسال، به عنوان کتاب‌های هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سوی دبیرخانه این جشنواره معرفی شده است.

در نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان یزد و با حضور محمود زمانی قمی، استاندار و جمعی از مسئولان استان، از طرح پوستر و کتاب‌های هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی رونمایی شد.

گفتنی است، در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی که سال ۹۶ برگزار شد، بیش از ۱۶ هزار نفر از مردم استان یزد در این دوره از جشنواره شرکت کردند.

نظر شما