شناسهٔ خبر: 26145709 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح مجتمع خیریه امیرالمومنین در دامغان + عکس و فیلم

خبرگزاری صداوسیما

مجتمع خیریه چند منظوره تجاری و خدماتی امیر المومنین دامغان با مشارکت ابوالفضل کلایی نیکوکار دامغانی و کمیته امداد استان سمنان به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این مجتمع چهار هزار و ۷۰۰ مترمربع زیربنا دارد و با هدف کمک نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان دامغان ساخته شده است .
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان در مراسم افتتاح این طرح گفت : بر اساس تفاهم نامه ای که بین این نهاد و آقای کلایی نیکوکار دامغانی منعقد شد ، کمیته امداد متعهد بود زمین مجتمع را خریداری کند و پس از گودبرداری و اخذ مجوز، برای ساخت و تجهیز به این خیر تحویل دهد.
سید جواد رضوی افزود: زمین این مجتمع هزار و ۷۰۰ مترمربع وسعت دارد و آقای کلایی برای ساخت و تجهیز مجتمع تاکنون 6 میلیارد تومان هزینه کرده است .
این مجموعه دارای سالن آمفی‌تئاتر، ، تالار پذیرایی، مرکز صندوق قرض‌الحسنه، سالن جلسات دفتر انجمن دامغانیان مقیم مرکز، ۷۵۰ متر فضای تجاری، درمانگاه و مرکز مشاوره است و در 3 طبقه ساخته شده است .
مدیرکل کمیته امداد استان گفت  : منافع حاصل از فعالیت این مجموعه برای ، رفع نیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دامغان صرف خواهد شد .
در مراسم افتتاح این مجتمع ، از خانواده خیران مرحوم محمد مسعود منصوری مؤسس اولین دانشگاه دامغان، مرحومان محمدعلی و محمدحسین احمدی رضایی مؤسس اولین بیمارستان دامغان و مرحوم حاج غلام مرشدی مؤسس اولین درمانگاه دامغان تجلیل شد.
افتتاح مجتمع خیریه امیرالمومنین در دامغان + عکس و فیلم افتتاح مجتمع خیریه امیرالمومنین در دامغان + عکس و فیلم افتتاح مجتمع خیریه امیرالمومنین در دامغان + عکس و فیلم افتتاح مجتمع خیریه امیرالمومنین در دامغان + عکس و فیلم افتتاح مجتمع خیریه امیرالمومنین در دامغان + عکس و فیلم افتتاح مجتمع خیریه امیرالمومنین در دامغان + عکس و فیلم افتتاح مجتمع خیریه امیرالمومنین در دامغان + عکس و فیلم افتتاح مجتمع خیریه امیرالمومنین در دامغان + عکس و فیلم افتتاح مجتمع خیریه امیرالمومنین در دامغان + عکس و فیلم افتتاح مجتمع خیریه امیرالمومنین در دامغان + عکس و فیلم
mp4
<div id="video-display-embed-code_2311140" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2154471/2311140?width=400&height=300"></script></div>
 

نظر شما