شناسهٔ خبر: 26134096 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

محدودیت ترافیکی جاده‌ها طی امروز و فردا

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور جزئیات محدودیت ترافیکی امروز و فردا را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری تسنیم: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور جزئیات محدودیت ترافیکی امروز و فردا را اعلام کرد.

بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ فردا ۲۷ خرداد از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. این محدودیت شامل موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی یست.

تردد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز روز جاری تا ساعت ۲ بامداد فردا از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد انواع وسیله نقلیه سواری از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا یکشنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد وسایل نقلیه سنگین به استثنای حاملین مواد سوختی یا فاسد شدنی از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. این محدودیت برای محور هراز نیز از ساعت ۶ صبح امروز تا ساعت ۱۲ فردا اعمال می‌شود.

در محور فیروزکوه تردد تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز ممنوع است.

همچنین در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز ممنوع است. تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی در محور آستارا – اردبیل و بالعکس از ساعت ۸ تا ۲۴ روز شنبه مورخ ۹۷/۰۳/۲۶ ممنوع است.

در محور سلفچگان – قم (باند رفت به سمت قم) تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز ممنوع بوده و مسیر جایگزین آن آزاد راه تهران – ساوه است.

نظر شما