شناسهٔ خبر: 26130444 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سامان قدوس؛ تجلی واژه حرفه ای گری

مهاجم تیم ملی ایران در دقایق اندک حضورش در زمین توانست اثر بسیار مهمی روی بازی بگذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در نخستین بازی خود در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه در شهر سن پترزبورگ به مصاف تیم ملی مراکش رفت و موفق شد با یک گل دیرهنگام حریف آفریقایی خود را شکست دهد.

کارلوس کی روش در این بازی سه تعویض انجام داد که یکی از آنها ورود سامان قدوس به زمین بود. مهاجم ایرانی – سوئدی تیم ملی که تصور می شد بیشتر از این ها از سوی کی روش به او بازی داده شود، در اولین بازی جام جهانی هم مانند دیدارهای تدارکاتی اخیر در ترکیب فیکس جای نداشت و منتظر فرصتی برای حضور در زمین بود.

 

قدوس سرانجام به عنوان آخرین یار تعویضی در دقیقه 84 وارد زمین مسابقه شد و جای علیرضا جهانبخش را پس از مصدومیت او در زمین گرفت. قدوس، بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ سوئد، برای اثبات خودش زمانی بیشتر از 10 دقیقه نیاز نداشت. او در سمت راست خط دفاعی مراکش به یک توپ رسید و با قرار دادن بدنش مقابل بازیکن حریف، یک خطای حرفه ای از او گرفت. ضربه خطایی که چند ثانیه بعد توسط حاج صفی زده شد، با ضربه سر اشتباه عزیز بوهادوز وارد دروازه تیم مراکش شد و در نهایت دومین پیروزی ایران در تاریخ جام های جهانی به شکلی دراماتیک رقم خورد.

 

نظر شما