شناسهٔ خبر: 26126782 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

پوشاکی که همه خانم های خوش پوش باید داشته باشند!

با برخی لباس ها و اکسسوارهای شیک در کمد لباس تان همیشه می توانید خوش پوشی خود را حفظ کنید.

صاحب‌خبر -
پوشاک ضروری خانم‌ها، استایلیست ستاره‌ها نیکول چاوز تاکنون با بسیاری از سلبرتی‌ها از جمله اسکارلت جوهانسن، کریستن بل و ریچل بیلسون همکاری کرده است. به گزارش پرشین وی او در توصیه‌های خوش پوشی به خانم‌ها پیشنهاد می‌کند که حتما چند نوع پوشاک خاص را در کمد لباس خود داشته باشند که در این مطلب با آن‌ها آشنا خواهید شد.
 

کت مشکی

“یک کت خوش دوخت با سبک کلاسیک و زنانه به اندام‌های مختلف برازنده خواهد شد. می‌توانید کت را با هر چیزی مانند شلوار جین، پیراهن مجلسی، شلوار و یا دامن ست کنید. حتما کتی را انتخاب کنید که به سایز شما باشد و قسمت کمر را مشخص‌تر نشان دهد. ”


شال یا روسری با طرح پلنگی

“حتی اگر یک لباس عادی مانند یک تی شرت و یا شلوار جین پوشیده باشید، استفاده از اکسسواری مانند یک روسری طرح پلنگی می‌تواند نمایی زیبا به تیپ شما داده و آن را کامل کند. ”


پیراهن مجلسی مشکی

“هر خانمی می‌داند که باید یک پیراهن شیک مشکی در کمد خود داشته باشد، ولی بهتر است برای خرید آن روی یک پیراهن خاص و خوب هزینه کنید. می‌توانید به دنبال لباسی باشید که آستین‌های جالبی داشته و یا در قسمت کمر داری خرج کار اضافه باشد تا آن را منحصر به فرد نشان دهد. همچنین فراموش نکنید بسیار مهم است که سایز مناسب خود را پیدا کنید. ”


جوراب شلواری مات مشکی

“یک جوراب شلواری خوب می‌تواند پا‌ها را لاغرتر نشان دهد و در هنگام پوشیدن پیراهن‌های کوتاه‌تر نیز مناسب است. همچنین برای استفاده از پیراهن‌های مجلسی در زمستان نیز گزینه بسیار شیکی محسوب می‌شود و در عین حال شما را گرم نیز نگه می‌دارد. ”


ساعت مچی بزرگ

“ساعت مچی یکی از اکسسوار‌های ضروری است. یک ساعت طلا یکی از بهترین روش‌ها برای ست کردن با لباس هاست چراکه اگر آن را شل‌تر روی دست ببندید مانند یک دستبند به نظر خواهد رسید. ”


یک بارانی و یا مانتوی کلاسیک

“بهتر است روی این مورد مانند یک سرمایه گذاری فکر کنید، چرا که می‌توانید برای همیشه آن را بپوشید. بهتر است به دنبال مدلی کلاسیک و خوش دوخت باشید به نحوی که در قسمت کمر لباس جذب‌تر باشد. آن را می‌توانید با همه نوع پوشاک دیگر ست کنید. ”


شلوار دمپا گشاد

“این مدل شلوار معمولا برای بیشتر اندام‌ها متناسب و برازنده جلوه خواهد کرد. آن را با یک کفش پاشنه بلند و یا کفش لژ دار ست کنید تا قدتان را نیز بلندتر نشان دهد. ”
منبع: پرشین وی

نظر شما