شناسهٔ خبر: 26124284 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اتحاد و همدلی جهان اسلام لازمه مقابله با استکبار جهانی است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه زنجان گفت: برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی باید همدل و متحد بود و این اتحاد در روز جهانی قدس به دشمنان اسلام ثابت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های نماز عید سعید فطر اظهار کرد: عید فطر روز بندگی و گرفتن پاداش از خداوند است.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه خداوند در این روز به بندگان خود پاداش می دهد، گفت: امروز همانند قیامت است چرا که مردمدر آن روز فوج فوج به طرف داوند حرکت می کنند تا پاداش کارهای خود را بگیرند.

 

امام جمعه زنجان با یادآوری حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: با حضور مردم در صحنه خط بطلانی بر تلاش کشورهای غربی برای انتقال پایتخت آمریکا و پاک کردن فلسطین از صحنه کشیده شد.

 

وی به بیداری جهان اسلام در برابر توطئه های دشمنان اشاره کرد و گفت: برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی باید همدل و متحد بود و این اتحاد در روز جهانی قدس به دشمنان اسلام ثابت شد.

 

خطیب نماز عیدفطر در زنجان با یادآوری اینکه دیگر زمان آنکه هر چه امریکا بگوید و دیگران عمل کنند، گذشته است، ادامه داد: امروز ایران اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری به ام‌القرای جهان اسلام در منطقه تبدیل شده است.

 

آیت الله خاتمی با تشریح دیدگاه های رهبری برای نمازگزاران خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند باید در مورد اروپا هم آگاه و هوشیار باشیم چرا که اعتمادی به انها نیست.

 

امام جمعه زنجان هدف از گفتگوها را برداشتن تحریم ها علیه ایران خواند و گفت: باید هوشیار بود تا محدودیت و تحریم ها را قبول نکنیم.

 

نظر شما